14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Derya Baykal Marshall ile evlerin havasını değiştiriyor

Marketing Türkiye
3 Mayıs 2013
1 dk okuma

AkzoNobel Marshall’ın Derya Baykal’lı yeni reklam filmleri, televizyon kanalları, dijital ve sosyal ağlarda yayımlanmaya başladı. Kadınlardan aldığı mesajlarla hayatlarının çok renksiz olduğunu tespit eden Derya Baykal, evlere ziyaretler gerçekleştirerek, kadınlara, kendilerini yaşadıkları mekanlarda çok daha  iyi hissettirecek Marshall ürünlerini tavsiye ediyor.
Derya Baykal ile hazırladıkları yeni reklam filmlerinde, daha çok insana hayatlarını renklendirmek konusunda cesaret vermek istediklerini belirten AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Fatoş Burak Özdoğan, “Günlük hayatın rutini içinde, mükemmel yaşam alanları oluşturmak için hepimizin arzuları ve hayalleri var. Ciddi bir şekilde emek, enerji, zaman ve bütçe ayırarak, kendimiz ve birlikte aynı ortamı paylaştığımız insanlar için evimizde birçok değişiklikler ve yenilikler yapıyoruz. Ruhumuzu yenilemek, bakış açımızı değiştirmek, kendimizi iyi hissetmek ve hayata çok daha pozitif bakabilmek için renklerin gücüne inanıyoruz. Sadece küçücük bir renk değişimi ile bile umut ettiğimiz güçlü değişimi, dönüşümü yaşamak artık çok kolay. Bu değişimi yaşarken hepimiz kolaylıktan yanayız. – Üstün özellikli Marshall ürünlerimiz, sahip olduğu eşsiz özellikleri ile bu kolaylığı bize sunuyor. Rahatça sürülüp, yüksek kapatıcılık özelliğine sahip olduğundan çok koyu renklerden, açık tonlara dönüş sıkıntı olmuyor. Çabucak kuruduğundan eve yerleşmek için günlerce hatta bazen haftalarca boyanın kurumasını beklemeye gerek kalmıyor. Yenilenmek için mutlaka  mevsimin bahar olmasına da gerek yok. Dört mevsim, dilendiği zaman ve belki de sadece tek bir oda rahatlıkla boyanabiliyor. Ayrıca tüm su bazlı ürünlerimizde  Atmosfere verilen organik uçucu madde miktar (VOC) oranı, Avrupa Birliği normlarının oldukça altında. Çevre ve insan sağlığını gözetiyor. Farklılığımızı, yeni reklam filmlerimizde, ekranların çok sevilen, takip edilen, güçlü ismi Derya Baykal aracılığıyla anlatıyoruz. Derya Baykal’ın başrolü aldığı reklamlarımız sayesinde daha geniş kitlelere, hayatta renkli bir sayfa açmanın aslında ne kadar kolay olduğunu vurguluyoruz” dedi.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Üstad yine durmamış
Haberler
Üstad yine durmamış
Ali SAYDAM
14 Eylül 2025
Kapadokya'da "IT" kabusu: Kırmızı balonlar göğe yükseldi, korku geri döndü…
Haberler
Kapadokya’da “IT” kabusu: Kırmızı balonlar göğe yükseldi, korku geri döndü…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Haberler
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Sena Tufan
4 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.