Denizli’den 3 marka, 3 başarı öyküsü çıkaracak
İPZ Anadolu 29 Nisan 2014 tarihinde Denizli Anemon Otel’de Türk Telekom’un ana sponsorluğunda düzenlenecek. “5 İlden 15 Başarı Öyküsü” yaratmayı hedefleyen İPZ Anadolu’ya başvurular konferans esnasında alınacak. Seçilen markalar bir yıl boyunca dijital mecra kullanımı konusunda ücretsiz olarak eğitilecekler.
Türkiye’nin 2006’dan bu yana en uzun soluklu ve en kapsamlı dijital pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 2014 Ocak ayından bu yana Anadolu’daki markalarla buluşuyor. Teknolojinin işe entegrasyonu, dijital pazarlama ve teknolojik trendler konusunda farkındalık yaratmayı amaçlayan İPZ, bir bilgi paylaşım platformu görevini üstleniyor.
“5 İlden 15 Başarı Hikayesi” nedir?
MMI Türkiye Başkanı ve Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, “5 İlden 15 Başarı Hikayesi” projesinin amacını şöyle açıklıyor: “İnteraktif Pazarlama Zirvesi, 2006 yılından bu yana, her ölçekte markanın dijital pazarlamaya yaptığı yatırımın artmasını, dijital pazarlamaya ayrılan bütçelerin diğer pazarlama kanalları arasında hak ettiği yere gelmesini, markalar ve ajanslar arasında sağlıklı bir diyalog oluşmasını ve en güncel trendler hakkında sektörü bilgilendireyi hedefliyor.” Anadolu yolculuğusırasında İPZ’nin, bu vizyonunu bir adım öteye taşıdığını ifade eden Ocakoğlu, “Bugüne kadar Anadolu’ya gidenler hep bir şeyler ‘almaya’ gitti. Biz İPZ Anadolu ile bu geleneği tersine çevirmek istiyoruz. Tıpkı geçtiğimiz yıl düzenlediğimiz Marketing Anadolu Mektep Eğitimleri’nde olduğu gibi bu yıl da ‘Anadolu’ya nasıl katma değer sağlayabiliriz?’ diye düşündük. Sektörün alanında tanınmış profesyonellerinden oluşan Düşünce Grubumuz ile bir araya geldik, ortaya ‘5 İlden 15 Başarı Hikayesi’ çıkaralım fikri kabul gördü” diyor.
Süreç nasıl işleyecek?
“5 İlden 15 Başarı Hikayesi”, adından da anlaşılacağı üzere, İPZ Anadolu etkinliği kapsamında ziyaret edilecek 5 ilden toplam 15 dijital başarı hikayesi yaratmayı amaçlıyor. MMI Türkiye tarafından koordine edilecek projede seçilecek 15 markanın mentörlüğünü Türkiye’nin en köklü dijital ajanslarından biri olan Project House üstlenecek.
Kimler katılabilir?
5 ilden 15 Başarı Hikayesi projesi için seçilen markalardan biri olmak için bazı koşulların yerine getirilmiş olması gerekiyor. Bunlardan ilki elbette, dijital mecrada varlık sergileme konusundaki istek. Dijital pazarlamaya bir bütçe ayırmak isteyen ancak bu bütçeyi en etkin şekilde nasıl kullanacağını bilmeyen markalar için önemli bir fırsat olacak programa başvurular, ilgili ildeki etkinlik gününde yapılacak. Başvuru formunu eksiksiz bir şekilde dolduran markalarla yapılacak ikinci görüşmelerden sonra çalışmalar başlayacak.
Başarı hikâyeleri İstanbul’da yapılacak İPZ’14’te anlatılacak
“5 İlden 15 Başarı Hikayesi” kapsamında seçilen markalarla Şubat ayında başlayan ve Eylül’e kadar devam edecek çalışmalar neticesinde elde edilen çıktılar, Eylül ayında İstanbul’da Swiss Otelde düzenlenecek olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2014’te düzenlenecek bir oturumda konferans katılımcılarıyla paylaşılacak.
Sırada Konya var
İPZ Anadolu Denizli’den sonra Konya ile devam edecek. Etkinlik programı, konuşmacılar ve her türlü detay ile ilgili www.ipzanadolu.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Etkinlik hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenler 0212 224 01 44 numaralı telefonu arayabilirler.