7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Deneyim Tasarımı ve Yönetimi”nin en iyileri XCO’da buluşuyor

Marketing Türkiye
7 Mayıs 2016
3 dk okuma

 

Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan Deneyim Tasarımı&Yönetimi Konferansı XCO, dünyadan ve ülkemizden önemli isim ve markaları bir araya getiriyor. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen XCO, “fark yaratan bir deneyim” yaşatma iddiasıyla yola çıkıyor. Zirvede ayrıca, müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar da ödüllendirilecek.

Dünyada giderek yükselen bir değer olan “deneyim”, pazarlama profesyonelleri tarafından araştırılıyor, anlamlandırılıyor. Bütünleşik pazarlamanın lider dergisi Marketing Türkiye de bu yükselen değeri düzenleyeceği zirveyle taçlandırıyor. Marketing Türkiye tarafından 23 Mayıs Pazartesi günü SALT Galata’da düzenlenecek Deneyim Tasarımı&Yönetimi Konferansı XCO ile “fark yaratan bir deneyim” ortaya koyulacak. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle yola çıkan ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan zirve, iş dünyasını gerçek hayat ile “müşteri deneyim” olgusu etrafında bir araya getirmeyi amaçlıyor.

Günseli Özen Ocakoğlu: Farklı bir konferans deneyimi olacak

Zirveyle ilgili konuşan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, “Pazarlama disiplininde kavramlar ortak bir dil yaratmak adına önemlidir. ‘Deneyim’ de onlardan biri. Ancak ‘deneyim’ bir kavramdan öteye giderek kendisi başlı başına yükselen bir pazarlama yaklaşımı oluyor. Her ne kadar tüm kuşaklar için ‘deneyim’ çok önemli olduysa da ‘yeni nesil Y’lerle Z’ler’ deneyimlemeyi’ öncekilere göre daha çok önemsiyor. Markalar da durumun farkında ve “ürün veya hizmetle iletişim kurmanın” ne denli elzem olduğunu görüyor. İşin ilginç yanı nihai sonuç ‘müşteriyi anlamak’ olsa da deneyim her sektör için farklı bir süreç anlamına geliyor. Bu nedenle önce kavramın içini doldurmak ve olabildiğince fazla örnekle anlatmak gerekiyor. Deneyim, tasarlamak ve yönetmek toplumsal alışveriş kültürümüze de çok uygun. Eh ne de olsa ekmeği de domatesi de dokunmadan almayan ‘milli’ bir alışveriş anlayışımız var” dedi.

Ocakoğlu, “İstedik ki Deneyim Tasarımı&Yönetimi Konferansı 30’dan fazla sektörde tüm sorulara cevap versin. Farklı bir konferans deneyimi sunma isteğimizi SALT Galata’yı da bizzat deneyimleyerek hayata geçireceğiz. SALT Galata’nın büyülü sahnesi 38 konuşmacımıza ev sahipliği yaparken deneyim alanındaki sürprizler ve Neolokal’in dünyaca ünlü şefi ‘tat tasarımcısı’ Maksut Aşkar’ın yarattığı lezzet deneyimiyle konferansın kendisi de bir deneyim olacak.  Marketing Türkiye yine bir ilki gerçekleştiriyor ve hem deneyimi konuşuyor, hem deneyimi başarıyla yöneten ‘Teşekkür Ekonomisinin A.L.F.A. markalarını’ ödüllendiriyor ve konferansın iklimini gerçek bir deneyim alanına dönüştürüyor” diye konuştu.

Önemli konuşmacılar birikimlerini paylaşacak

23 Mayıs 2016 Pazartesi SALT Galata’da tüm gün sürecek Deneyim Tasarımı& Yönetimi Konferansı XCO’ya, Türkiye’den ve dünyadan önemli konuşmacılar katılacak. Gazeteci-yazar Jay Cassano, haberci gözüyle bölge insanıyla ilgili gözlemlerini katılımcılarla paylaşırken; SAS Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü Nurcan Bıçakçı Arcan ise konferansta “Müşteri Yolculuğunda Veri Analitiği”ni  anlatacak. Perakende ve deneyim tasarımıyla marka stratejisi üzerine yoğunlaşmış bir girişimci olan ve I-AM London Kreatif Tasarım Ajansı Kurucu Direktörü Jon Blakeney da katılımcılara, bütüncül bakış açısıyla deneyimin tasarımda nasıl buluşturulabileceğini aktaracak.

Konferansın ikinci yarısında FutureBright Group Kurucu & Yönetici Ortağı Akan Abdula, katılımcılarla “Oto Pilota Bakmadan Deneyim Kurgulamayınız” başlıklı sunumu paylaşacak. 1985’ten 1998’e kadar Cirque du Soleil’in tüm şovları ve gelişiminde önemli rol alan Franco Dragone Entertainment Group’un sözcüsü Robert Juarez ile pazarlama alanında teknolojiyi, temalı etkinlikleri ve tasarım deneyimini kullanarak fark yaratan Marketing Toys’un kurucusu Koray Özdemir birlikte sahneye çıkacak. Yapı Kredi Çağrı Merkezi Direktörü Aslı Çiftçi, “Kişiye Özel Finansal Hizmet Tasarımı”nın nasıl gerçekleştirildiğini anlatacak.

Fransa’nın en ünlü perakende ve alışveriş bloglarından birinin kurucusu olan, Altavia Group Shopper Mind Genel Müdürü Jean Marc Megnin, Shangai’dan New York’a alışverişçi deneyimindeki büyük gelişmeleri aktaracak. Jules Verne Travel&Event Genel Müdürü ve Jabiroo.com kurucusu Ayşe Yağcı Büyükpınar, kişiye özel tasarlanmış seyahat programı deneyimini paylaşacak. TAV Havalimanları İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Ali Bora İşbulan, havalimanlarında hızın ve konforun deneyimini anlatacak. Zirvenin son konuşmacısı ise uzun yıllar pazarlama ve satış alanında üst düzey yöneticilik yapan ve müşteri sadakat programları proje yönetimi ve danışmanlık hizmeti veren 360DRC Marketing’in kurucusu Özgür Şahin olacak.

Müşteri deneyimini en iyi yaşatan firmalar ödüllendirilecek

Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından, “Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirileceği A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Awards Ödül Töreni düzenlenecek. Sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen A.L.F.A. Awards’da 25 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar ödüllendirilecek.

Detaylı bilgi için:

Feveran İletişim / Hilal Dereli – [email protected] – 0536 379 29 94 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
Anadolu’nun En İyi İşverenleri™ 2025 açıklandı: Güven, takdir ve pozitif iş yeri kültürü öne çıkıyor
Haberler
Anadolu’nun En İyi İşverenleri™ 2025 açıklandı: Güven, takdir ve pozitif iş yeri kültürü öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.