Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi XCO’18’in biletleri satışa sunuldu!
Marketing Türkiye’nin müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla bu yıl üçüncüsünü düzenleyeceği Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi XCO’18’in biletleri satışa sunuldu. Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi XCO’18 biletlerini mobilet.com adresinden ya da Mobilet’in App Store veya Google Play mobil uygulamalarından da satın alabilirsiniz.
Program için tıklayın
Etkinlik biletlerine Buradan ulaşabilirsiniz.
Bu adada deneyim var!
“Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek olan zirvede UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak. Etkinlik kapsamında Bomontiada bir “Deneyim Adası”na dönüştürülecek…
Türkiye’de UX ve CX kavramlarına odaklanan ilk etkinliği Deneyim Tasarımı & Yönetim Zirvesi XCO, dünyadan ve ülkemizden önemli isim ve markaları bu yıl üçüncü defa bir araya getirecek. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen XCO, “fark yaratan bir deneyim” yaşatma iddiasıyla yola çıktı. Ayrıca ilham veren sunumların yapılacağı zirvenin sonunda gerçekleştirilecek olan A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile 46 kategoride “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” ödüllerine kavuşacak.
Dünyada giderek yükselen bir değer olan “deneyim”, pazarlama profesyonelleri tarafından araştırılıyor, anlamlandırılıyor. Bütünleşik pazarlamanın lider dergisi Marketing Türkiye de bu yükselen değeri düzenlediği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO ile taçlandırıyor.
İlki Salt Galata’da, ikincisi Kemer Country’de düzenlenen zirve bu yıl 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleştirilecek. Bomontiada’nın bir “Deneyim Adasına” dönüştürüleceği zirvede gündem yaratan sunumlarla zengin bir konferans deneyimi yaşatılacak.
“Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle yola çıkan ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan zirve, iş dünyasını gerçek hayatla “müşteri deneyim” olgusu etrafında bir araya getirmeyi amaçlıyor.