“Deneyim Adası” için geri sayım başladı
Deneyim heyecanı markaları sardı… Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek. Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak. Bomontiada’yı bir “Deneyim Adası”na dönüştürecek olan XCO’18 deneyim tasarımında çığır açmaya hazırlanıyor.
Geniş bir içerik yelpazesine sahip zirvede bankacılık sektöründen yeme içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşılacak. Değişen tüketici beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal kültür mercek altına alınırken shopper marketing’den yeni nesil perakendeye kadar deneyim adasında konuşulmamış konu, cevapsız soru kalmayacak. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18, “fark yaratan bir deneyim” yaşatma iddiasıyla deneyim tasarımının en yetkin isimlerini zirvenin katılımcılarıyla bir araya getirecek. Ayrıca zirvenin sonunda gerçekleştirilecek olan A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile 46 kategoride “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” ödüllerine kavuşacak.