“Deneyim Adası” için geri sayım başladı

Deneyim heyecanı markaları sardı… Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek. Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak. Bomontiada’yı bir “Deneyim Adası”na dönüştürecek olan XCO’18 deneyim tasarımında çığır açmaya hazırlanıyor.

Geniş bir içerik yelpazesine  sahip zirvede bankacılık  sektöründen yeme içme  sektörüne kadar pek çok  alanda  deneyim  tasarımı  çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla  paylaşılacak.  Değişen  tüketici  beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal  kültür  mercek  altına  alınırken  shopper  marketing’den yeni nesil perakendeye  kadar deneyim adasında konuşulmamış  konu, cevapsız soru kalmayacak. Marketing  Türkiye’nin  öncülüğünde  düzenlenen Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18, “fark yaratan bir deneyim”  yaşatma iddiasıyla deneyim tasarımının  en yetkin isimlerini zirvenin katılımcılarıyla bir araya getirecek. Ayrıca zirvenin  sonunda gerçekleştirilecek olan A.L.F.A.  Awards  Ödül  Töreni  ile  46  kategoride  “Müşteri  Deneyimini  En  İyi  Yöneten  Markalar”  ödüllerine kavuşacak.

Program için tıklayın

İLGİLİ HABERLER