DemirDöküm’ün konkurunu kim kazandı? DemirDöküm’ün yaratıcı ajansını belirlemek için açtığı konkurun galibi Rabarba oldu. Konkur süresince beş ajansla rekabet eden Rabarba konkuru kazandı. Rabarba, yeni dönem iletişimi için DemirDöküm’e geleneksel alanda hizmet verecek. 1 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı! 4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi? 5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildiGüncel Haberler Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu! Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…” TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE