20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Değişimin ustaları” gençlere ilham verdi
Haberler

“Değişimin ustaları” gençlere ilham verdi

Marketing Türkiye
10 Aralık 2014
1 dk okuma

Brand is You 2014,  “Değişimin Ustaları / Masters of Change”  temasıyla ve birçok önemli ismin katılımıyla Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall’da gerçekleştirildi. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, Türkiye’nin yeni logo ve sloganının tasarımcısı Saffron CEO’su Jacob Benbunan ve globalleşme yolundaki birçok markanın CEO’sunun katıldığı konferansta değişim ve Türkiye’nin markalaşması konuşuldu. Konferansta söz alan Jacob Benbunan, Türkiye’nin logo ve sloganını belirlerken neleri göz önünde bulundurduklarını anlattı. Konuşmasına “Ülkeler mi markaya değer katıyor yoksa markalar mı ülkelerin değerini yükseltiyor?” sorusunu sorarak başlayan Ekonomi Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Vekili Tarık Sönmez, “Bu kafa yoran ancak tek doğrusu olmayan bir soru. Bizler Türkiye’nin markalaşması konusunda ‘güçlü Türkiye’ algısıyla hareket ediyoruz. İki yıllık çalışmamız sonucunda ‘Masters of Cgange” ortaya çıktı. Dünyada bir benzeri olmayan TURQUALİTY de bizim başlattığımız ve bugün kapsamında 167 firmanın bulunduğu bir program” diye konuştu.

Türkiye Cumhuriyeti’nin 100’ncü yılı için önemli hedefler belirlediklerini söyleyen TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, “Cumhuriyetin 100. yılı için önümüze 500 milyar dolar hedefi koyduk. Şimdi bu hedefimizi gerçekleştirmek için çalışıyoruz. Markaların olması için öncelikle ülkenin imajının düzeltilerek, Türkiye’nin markalaşması gerekir. Bizim çok önemli bir hikayemiz var ve bu hikayeyi dünyaya anlatmak istiyoruz” dedi. 

Konuşmaların ardından Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun moderatörlüğünü yaptığı “Dünyaya Açılan Markalar” paneli düzenlendi. Panelde, Big Chefs Yönetim Kurulu Başkanı Gamze Cizreli, Tırsan Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Nuhoğlu, Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı ve ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan değişim stratejilerini ve sektörlerine dair başarı hikayelerini paylaştılar.

Konferanstan sayılar…

500 milyar Dolar / TİM’in 2023 ihracat hedefi

100 milyon  / Yıllık satılan kahve makinesi adedi

$11.1  milyar / Günde fincanla içilen kahve sayısı

10 milyon Dolar / Yeme-içme sektöründe bu yıl hedeflenen büyüme

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
5 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Güncel Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Haberler
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Nafizcan Önder
29 Ekim 2025
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
Haberler
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
İrem Alimoğlu
5 gün önce
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Haberler
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.