23 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Değişimin ustaları” gençlere ilham verdi
Haberler

“Değişimin ustaları” gençlere ilham verdi

Marketing Türkiye
10 Aralık 2014
1 dk okuma

Brand is You 2014,  “Değişimin Ustaları / Masters of Change”  temasıyla ve birçok önemli ismin katılımıyla Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall’da gerçekleştirildi. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, Türkiye’nin yeni logo ve sloganının tasarımcısı Saffron CEO’su Jacob Benbunan ve globalleşme yolundaki birçok markanın CEO’sunun katıldığı konferansta değişim ve Türkiye’nin markalaşması konuşuldu. Konferansta söz alan Jacob Benbunan, Türkiye’nin logo ve sloganını belirlerken neleri göz önünde bulundurduklarını anlattı. Konuşmasına “Ülkeler mi markaya değer katıyor yoksa markalar mı ülkelerin değerini yükseltiyor?” sorusunu sorarak başlayan Ekonomi Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Vekili Tarık Sönmez, “Bu kafa yoran ancak tek doğrusu olmayan bir soru. Bizler Türkiye’nin markalaşması konusunda ‘güçlü Türkiye’ algısıyla hareket ediyoruz. İki yıllık çalışmamız sonucunda ‘Masters of Cgange” ortaya çıktı. Dünyada bir benzeri olmayan TURQUALİTY de bizim başlattığımız ve bugün kapsamında 167 firmanın bulunduğu bir program” diye konuştu.

Türkiye Cumhuriyeti’nin 100’ncü yılı için önemli hedefler belirlediklerini söyleyen TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, “Cumhuriyetin 100. yılı için önümüze 500 milyar dolar hedefi koyduk. Şimdi bu hedefimizi gerçekleştirmek için çalışıyoruz. Markaların olması için öncelikle ülkenin imajının düzeltilerek, Türkiye’nin markalaşması gerekir. Bizim çok önemli bir hikayemiz var ve bu hikayeyi dünyaya anlatmak istiyoruz” dedi. 

Konuşmaların ardından Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun moderatörlüğünü yaptığı “Dünyaya Açılan Markalar” paneli düzenlendi. Panelde, Big Chefs Yönetim Kurulu Başkanı Gamze Cizreli, Tırsan Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Nuhoğlu, Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı ve ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan değişim stratejilerini ve sektörlerine dair başarı hikayelerini paylaştılar.

Konferanstan sayılar…

500 milyar Dolar / TİM’in 2023 ihracat hedefi

100 milyon  / Yıllık satılan kahve makinesi adedi

$11.1  milyar / Günde fincanla içilen kahve sayısı

10 milyon Dolar / Yeme-içme sektöründe bu yıl hedeflenen büyüme

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Gençler "sözleşmeyi" bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe "güven ve takdir"
Gençler “sözleşmeyi” bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe “güven ve takdir”
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
Haberler
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Haberler
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Haberler
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Nafizcan Önder
25 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.