Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus… 4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor 5 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”Güncel Haberler Duygudan otoriteye: Eylül ayının en başarılı reklam filmleri Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE