Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor 2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?.. 3 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti… 4 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025) 5 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?Güncel Haberler 10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka” Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak? LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çektiSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE