Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus… 4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor 5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…Güncel Haberler CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor? The TECH Summit 2025’in programı belli oldu! Kültür sanatta “etki ekonomisi”Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE