Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları” 4 Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu 5 Burger King, “sessizliği” konuşturuyorGüncel Haberler AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE