Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? 2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte 3 Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli 4 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor! 5 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”Güncel Haberler Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE