Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus… 4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor 5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…Güncel Haberler Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! Gençler “sözleşmeyi” bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe “güven ve takdir” Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE