Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor 3 Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları… 4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında! 5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!Güncel Haberler Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? Yeni nesil katlanabilir ev deneyimi: Foldy HouseSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE