Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor! 2 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası 3 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta! 4 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı! 5 ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yoldaGüncel Haberler Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı! Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör… Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE