Dacia’dan Facebook uygulaması
Dacia Türkiye’nin reklam yüzü Nurhayat Karakaş, eğlenceli ve Nurhayat dolu
bilgi yarışması ‘’Bir Bilene Duster’’ Facebook uygulamasıyla Dacia Duster hediye ediyor.
Dacia Türkiye Facebook sayfasında yer alan ‘’Bir Bilene Duster’’ uygulamasında Nurhayat
Dacia takipçilerini sorularıyla terletiyor. Bilgi, birikim ve kültürüne güvenen, ‘’Bu Duster benim olmalı!’’ diyen takipçiler, Nurhayat’ın sorularına 10’da 10 cevap verenler arasında yapılacak çekilişle çeperi auralı Dacia Duster kazanma şansını yakalıyor.
Nurhayat, 20 Mayıs 2013 tarihine kadar sorularını sormaya devam edecek.
Kampanya künyesi:
Reklamveren: Dacia Türkiye
Reklam Ajansı: Alafortanfoni
Yaratıcı Ekip: Azat Gül, Yasin Abaylı, Sezer Üstüngel, Öncel Özgebayram, Nazlı Karadeniz
Yazılım Ekibi: İlyas Osmanoğulları, Mustafa Tavbatır, Canan Aydın
Müşteri İlişkileri: Burcu Bolat
Proje Yöneticisi: Ö.Özgür Fidan
Sosyal Medya Yönetimi: Buket Koca, Yasemin Kurt