30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

D-Smart’ın kanal logoları ve isimleri yenilendi

Marketing Türkiye
23 Temmuz 2013
3 dk okuma

D-Smart, yeni yayın grafiklerini izleyicilerinin beğenisine sundu. Görsel paketin içinde; yeni kanal logoları, ‘reklamlar’, ‘son dakika’, ‘az sonra’ gibi yayın kapakları ve tematik animasyonlar yer alıyor. Emrah Yücel’in sahibi olduğu “I Mean It” reklam ajansı tarafından, yaklaşık 2 aylık bir sürede hazırlanan çalışma, D-Smart’ın marka kimliğinin güçlenmesi açısından büyük önem taşıyor.

D-Smart kanallarının yeni yüzünü yaratan “I Mean It”in sahibi Emrah Yücel, dijital platformlar ile izleyiciler arasındaki en doğrudan ilişkinin, yayın grafikleri tarafından sağlandığını ve bir filmi izlerken, hangi kanalda olduğunuzu gösteren, ona benzer bir filmi daha sonra izlemek istediğinizde nereye gitmeniz gerektiğini hatırlatan tek öğenin görüntünün üzerindeki logo olduğunu söyledi. Yücel, “Bu filmin veya programın arasında çıkan ‘reklamlar’ grafiğinden, bir sonraki programın ne olduğunu size söyleyen ‘az sonra’ ekranına kadar bütün bu görselliği kapsayan paket, içinde bulunduğunuz dünyanın rengini ve atmosferini size hissettiriyor. Bu da, markaya bir ‘karakter’ yüklüyor. O karakterin güçlü olması, markanın da güçlenmesini ve saygınlık kazanmasını sağlıyor” dedi.

“D-Smart’ın yeni kanal logolarındaki sadelik, uluslararası grafik tasarım trendine uygun”
D-Smart’ın yeni kanal grafiklerinin dünya standartlarında, çok daha modern ve bir o kadar da sade bir tasarım anlayışı ile tasarlandığını aktaran Emrah Yücel; bu sadeliğin, uluslararası grafik tasarım trendi ile paralellik gösterdiğini belirtti.

D-Smart kanallarının yeni yüzünün eskilerden daha iyi olmasındaki en önemli noktanın ise, gösterilen görüntülerin ve yazıların yerleşimi ve boyut ilişkisi olan ‘görsel hiyerarşi’ olduğunu ifade eden Emrah Yücel çalışmalarını izleyicilerin alışkanlıklarını göz önünde bulundurarak yaptıklarını aktardı. Yücel, “Gereksiz görsel detayların olmadığı, her öğenin bir amacının olduğu, ‘şov yapmanın’ değil, doğru bir kullanıcı deneyiminin oluşturulmasını ön planda tuttuğumuz bir iş ortaya koymaya çalıştık. Böylelikle izleyiciler, gördükleri grafikleri çözmeye ve anlamaya uğraşmayacak, göz ucuyla baktıklarında bile neyle karşılaştıklarını kolaylıkla algılayabilecekler. Bu iş aslında araba tasarlamak gibi… Dışarıdan bakıldığında çok etkileyici görünen, harika bir araba tasarlayabilirsiniz. Ama şoför koltuğuna oturduğunuzda yolu tam olarak göremiyorsanız, aynalar kör noktalar oluşturuyorsa ve uzun yolculuklarda direksiyonun konumu kolunuzu ağrıtıyorsa, o araba kötü tasarlanmış demektir” dedi.

Bir anlamda televizyon izleme deneyimi içindeki ergonomiden söz eden; yapılan yeniliğin, kullanıcıları da çok yakından ilgilendiren bir adım olduğunun altını çizen Emrah Yücel, temel amaçlarını farklı bir şekilde ifade ettiklerini vurguladı. Yücel, “Amacımız, D-Smart markasına güçlü bir kişilik kazandırmak. Marka sadakati, tüketicinin deneyimleriyle inşa edilen bir bina gibidir. Siz, ‘Türkiye’nin en iyi bankasıyız’ derken, tüketici ‘bunlar da kendilerini bir şey sanıyorlar’ tepkisini gösterirse, binanız bir anda yıkılıverir. Ama siz, tüketicinize, farklı mesajlarla ve hizmet kalitenizle ‘Bunlar Türkiye’nin en iyi bankası’ dedirtebilirseniz, işte o zaman marka sadakatini sağlama yolunda önünüz açık demektir” dedi

“Yeni kanal logolarımız ve yayın grafiklerimizle D-Smart’ın yeni yapısını, atmosferini yansıttık”
D-Smart CEO’su Ali Güven de, yenilenen kanal logoları ile ilgili yaptığı açıklamada, D-Smart’ın dijital yayın platformları içinde çok özel bir yere sahip olduğunu ve rakiplerine oranla önemli avantajlar taşıdığını aktardı.

Ali Güven, D-Smart’ın sahip olduğu ve taşıdığı tüm bu değerleri, müşterilerine bütün açıklığıyla anlatmaları gerektiği için de bu değişikliğe gittiklerini vurgulayarak “Doğru bir tüketici algısı için, doğru bir marka stratejisi ve güçlü bir reklam iletişimi şart. Ancak hepsinden önce; hizmet kalitesinde tutarlılığın ve sürekliliğin sağlanması lazım. Bizler; D-Smart ekibi olarak, bu konu üzerinde titizlikle çalışmaya devam ediyoruz. Tüketicilerimize ulaştığımız noktada da, reklam ajansımız devreye girerek, bizim mükemmeliyetçi yaklaşımımızı görsel iletişime yansıtıyorlar” dedi.

D-Smart’ın görsel iletişimindeki kapsamlı değişimin, tüketici algısını büyük ölçüde değiştirdiğini, D-Smart’ın, hakettiği konumlandırmaya sahip olmaya başladığını belirten Ali Güven, yeni sunulan yayın grafiklerinin, bu konudaki önemine dikkat çekti. Güven, “Önceki yayın grafikleri, her geçen gün yükselttiğimiz hizmet kalitemizi kaldıramayacak noktaya gelmişti. Hizmetlerimiz; dünyanın en büyük dijital platformlarıyla yarışacak düzeye çıkarken, görsel dünyadaki marka algımız o seviyeyi yakalayamıyordu. Bu nedenle yeni bir yapı, yeni bir atmosfer yarattık. Bu yepyeni dünyanın, izleyicilere, D-Smart’ın büyüklüğünü ve hedeflerini hissettirecek kalitede olduğunu düşünüyoruz. Ekranlarımızdaki zengin içeriğimizin, yayınlarımızın yeni görsel dilinin heyecanını yaşıyoruz. Dileriz bu değişim sürecinde bizim aldığımız keyfi, D-Smart üyeleri de alır” dedi.

D-Smart’ın vazgeçilmez TV kanalları yeni isim ve yeni yüzlerle sizinle! D-Smart takipçileri, eski kanalları artık şu yeni isimlerle izleyecek:

ESKİ KANAL İSMİ               YENİ KANAL İSMİ
Smart Promo                          SmartPromo Portal
Movie Smart                           MovieSmart Classic
Smart Sinefest                       MovieSmart Fest
Smart SinePlus                      MovieSmart Plus
Smart SineGold                      MovieSmart Gold
Smart SineTürk                      MovieSmart Türk
Yeşilçam Smart                      MovieSmart Yeşilçam
DiziSmart                               DiziSmart Premium
MaxSmart                              MaxSmart Premium
Smart                                    Smart Premium

1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Haberler
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Nafizcan Önder
18 Mayıs 2025
Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
29 Mayıs 2025
Logoyu "bir tık" büyütebilir miyiz?
Haberler
Logoyu “bir tık” büyütebilir miyiz?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.