4 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Communication Partner 5 yaşında

Marketing Türkiye
20 Nisan 2012
2 dk okuma

Markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla kurulan Communication Partner, 5’inci yılını kutluyor.  Communication Partner’ın beşinci yılındaki yeni hedefi ise kurucusu olduğu PR Platform Türkiye’yi yurtdışına açarak, kurumların bölgesel marka olma hedeflerinde ihtiyaç duydukları uluslararası PR ortağı olmak. Communication Partner’ın Kurucu Ortağı Ufuk Çarşıbaşı, “Ajansımızı daha kuruluş aşamasındayken üçüncü nesil yaklaşımıyla kurguladık. Bizden önce kurulmuş olan ilk iki kuşak ajansların özellikle medya ilişkileri ve etkinlik yönetimi konusunda ulaştıkları çıtayı yakalayıp, ardından PR alanında henüz az talep gören diğer disiplinleri hizmet yelpazemize eklemek için her türlü yatırımı ve altyapı hazırlığını yaptık. Hizmet verdiğimiz markalara ‘danışman’ yerine ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla yaklaştık. Medya ilişkileri, pazarlama, kurumsal iletişim danışmanlığı ve etkinlik yönetiminin yanı sıra iç iletişim, sosyal medya takibi ve yönetimi konularında da uzman ekipler kurarak, hizmet verdiğimiz markaların yanında olduk. Türkiye’nin 9 ilindeki ortaklarımızdan aldığımız destekle yerel medya iletişimi konusunda büyük fark yarattık” dedi. Communication Partner’ın önümüzdeki dönem hedefinin, kurucusu olduğu PR Platform Türkiye’yi yurtdışına açmak ve Türkiye’de PR’ı özellikle İngiltere’de olduğu gibi çok daha geniş bir çerçevede yönetmek olduğunu anlatan Çarşıbaşı, platform ile ilgili çevre ülkelerdeki gelişmeleri yakın bir zamanda paylaşacaklarını söyledi.



Kurumlar iç iletişimin önemini yeni yeni kavrıyor
Communication Partner Yönetici Ortağı Funda Ergülen ise “Günümüz dünyasında şirketler için halkla ilişkiler alanındaki faaliyetler giderek önem kazanıyor. Bunların başında da çalışanların kuruma olan bağlılığı geliyor. Çünkü gelişen teknoloji sayesinde kurumlarla ilgili bilgiler sadece medya aracılığıyla kamuoyuna taşınmıyor. Çalışanlar kurumların ilk müşterisi ve iletişimin başladığı nokta oluyor. Kurumlar da bunun farkına yeni yeni varıyor ve insan kaynakları departmanlarının yürüttüğü çalışan memnuniyeti uygulamaları günümüzde iletişim departmanlarının daha aktif rol aldığı bir döneme geçiş yapıyor. Beş yıldır iç iletişim konusunda Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarına hizmet veren bir ajans olarak bu konuda dünyadaki ve ülkemizdeki trendleri yakından takip ediyoruz. Hedefimiz bu konuda Türkiye’de çok daha fazla sayıda kurumun bilinçlenmesini sağlamak” diye konuştu.

1 Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
2 Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek...
Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek…
3 sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
4 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
5 Türkiye dijital reklamda Avrupa’nın zirvesine oynuyor!
Türkiye dijital reklamda Avrupa’nın zirvesine oynuyor!
Güncel Haberler
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
Sosyal girişimciler görünmeyen etkiyi görünür kıldı: İşte yılın sosyal girişimleri
İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı...
Haberler
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı…
İrem Alimoğlu
6 gün önce
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Brandverse Awards’a katılmak için son şans!
Haberler
Brandverse Awards’a katılmak için son şans!
Sena Tufan
14 Nisan 2025
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Haberler
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.