Coca-Cola’ya iki Altın Effie birden
Coca-Cola, bu yıl 30 farklı kategoride toplam 291 kampanyanın yarıştığı, reklamcılığın ‘Oscar’ı olarak nitelenen Effie Ödülleri’nden, Rock’n Coke kampanyalarıyla iki Altın Effie birden aldı.
Coca-Cola, 2013’te gerçekleşen Rock’n Coke için yaratılan iki farklı kampanyayla reklamcılık sektörünün en prestijli yarışmaları arasında gösterilen Effie Ödülleri’ne damga vurdu. Coca-Cola, Rock’n Coke kampanyalarıyla iki tane Altın Effie kazandı. Altın Effie Ödülü kazanılan kategorilerden ilki, “Marka Aktivasyonu” oldu. Ödül, Rock’n Coke’un, McCann tarafından gerçekleştirilen ana iletişim kampanyasıyla kazanıldı. Altın Effie Ödülü kazanan diğer proje ise, C-Section tarafından Tarık Mengüç ile gerçekleştirilen “Rock’n Coke’ta Ben Niye Yokum?” kampanyası oldu. Coca-Cola bu projeyle, finale kalan diğer projeler arasından sıyrılarak, “Dijital Uygulamalar” kategorisinin sahibi oldu.