19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola'nın yeni pazarlama stratejisinin merkezinde artık duygusal ‘Z’ kuşağı var!
Haberler

Coca-Cola’nın yeni pazarlama stratejisinin merkezinde artık duygusal ‘Z’ kuşağı var!

Marketing Türkiye
19 Ocak 2016
1 dk okuma

 

Bugün Paris’te düzenlenen basın tanıtımında Coca-Cola’nın 2016 için hazırladığı reklam kampanyası, Türkiye’deki adıyla “Tadını Çıkar”, anlatıldı.

Mutluluk temasını bırakan Coca-Cola, yeni jenerasyona uyum sağlayan, ‘Z kuşağına hitap eden’ bakış açısıyla kampanyalarına devam edecek. 

2000’li yıllarda dünyaya gelen neslin reklam dünyasındaki yeri giderek artarken arık global markalar da bu durumu önemsiyor. Gençlere yönelik reklamlar hazırlamak için uzun süren araştırmalardan sonra yeni fikirler bulan markalar, Z kuşağını etkilemek için fazlasıyla temkinli davranıyor. Çok duygusal olmaları sebebiyle onları etkilemek için onların hislerine hitap etmenin yollarından biri de duygusal reklam filmleri. 

Paylaşmak, dostluk, sevgi temaları üzerinden kampanya hazırlayarak Z kuşağının dikkatini çekmeyi hedefleyen markalardan biri de Coca-Cola oldu. 

Hazırlanan reklam filmlerindeki müziklerin duygusallığı dikkat çekiyor.

Bugün Paris’te yapılan kampanya tanıtımında, Z kuşağına verilen önem konuşuldu ve yeni reklam filmleri izlendi. Coca-Cola’nin bugün Youtube’dan yayınladığı filmler tamamen genç neslin duygularına hitap etmeyi amaçlıyor.

Erkan Terzi, Marketingturkiye.com.tr için, Z kuşağıyla ilgili yazdığı makelede bu konudan şöyle bahsediyor: “Z kuşağını tüm bu diğer kuşaklara göre daha çok önemsiyorum çünkü sınırların kalktığı ve tüketicilerin tüm ülke vatandaşları kapsamında birbirine en çok benzediği kuşak bu Z kuşağı olacak. Dolayısı ile pazarlama stratejilerinizde artık elinizde herkesin kullandığı bir veri yer alıyor olacak. 1990’larda geleceği tahmin etmek çok da kolay değildi; elbet bugün için bu zorluk devam ediyor ancak eskiye göre çok daha kolay tahmin edilebilir bir dünya bizi bekliyor. Bu dünyayı doğru yorumlayan yöneticiler kazanacaklar; geride kalmak isteyenler ise sanırım X kuşağına doğru sürükleniyor olacaklar.”

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
5 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Güncel Haberler
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Haberler
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Sena Tufan
6 Kasım 2025
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Haberler
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.