19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Coca-Cola’dan yeni bir buzlu çay markası

Marketing Türkiye
22 Mayıs 2012
2 dk okuma
Coca-Cola, dünya genelinde 4 kıtada, 20 ülkede aynı anda pazara sunduğu yeni buzlu çay markası FUSE TEA’yi tanıttı. Coca-Cola’nın içecek pazarındaki uzmanlığını, son on yılda hacmi 12 kat büyüyen buzlu çay pazarına taşıdığı FUSE TEA ile hedef, pazarın önemli oyuncularından biri olmak. FUSE TEA’nin dünya çapında bir milyar dolarlık bir marka olmasını hedefleyen Coca-Cola, böylelikle değeri milyar doları geçen 16 markasına bir yenisini ekleyecek. Coca-Cola, tüm dünyada buzlu çay kategorisine son 10 yılda yaptığı yatırımın eş değerini 2012 yılında yapacak. Coca-Cola, FUSE TEA ile Türkiye’de alkolsüz içecek pazarında ilk iki sırayı paylaşan Coca-Cola ve Fanta markalarına, bir yeni lider marka ekleyerek buzlu çay pazarının büyümesine katkı sağlayan ana oyunculardan biri olmayı hedefliyor. Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Başkanı Galya Frayman Molinas “Piyasaya sunduğumuz yeni ürünler ve tatlar sayesinde hızlı tüketim ürünleri olarak tanımlayabileceğimiz sektörün büyümesinde aktif rol oynuyoruz. 2009 yılından beri büyümemizin yaklaşık yarısı piyasaya sunduğumuz yeni ürünlerden geldi. Ülke olarak bunun meyvelerini uluslararası alanda da net olarak alabiliyoruz. Coca-Cola sistemi içerisinde en iyi uygulamalar ve projelerle Türkiye olarak adımızdan söz ettiriyoruz. Bu durum rakamlara da net olarak yansımış durumda. Türkiye olarak, Coca-Cola’nın faaliyette bulunduğu 206 ülke içerisinde 9. sırada, büyümeye katkıda ise 5. sıradayız. İş hacmimiz 1994 yılından bu yana 7 kat büyüdü. Hızlı tüketim ürünleri sektöründe en hızlı büyüyen şirketlerden biriyiz. 2011 yılında çift haneli büyüdük” dedi. FUSE TEA lansmanında buzlu çay pazarı ile ilgili bilgi veren Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü Beyza Ergen “Buzlu çay son yılların en dikkat çekici ürün kategorilerinden biri. Türkiye’de son on yılda hacmi 12 kat büyüyerek, 1.5 milyon kasadan yaklaşık 19 milyon kasaya, değeri ise 30 milyon TL’den yaklaşık 385 milyon TL’ye ulaştı. Dünyada ise toplam kategori büyüklüğü yaklaşık 41.5 milyar dolar. 2020 yılına dek alkolsüz içeceklerde en hızlı gelişecek kategorinin buzlu çay olması bekleniyor. Çay, halen alkolsüz içeceklerin dörtte birini oluşturuyor ve bunun yalnızca %2’si buzlu çaydan geliyor. Dolayısıyla potansiyeli çok büyük bir kategoriden söz ediyoruz” şeklinde konuştu. 
İddialı ve kendine has formülüyle tüketicilerin beğenisine sunulan FUSE TEA’nin şeftalili, limonlu, mango & ananaslı ve karpuzlu dört farklı tadı iki farklı ambalajda sunuluyor. FUSE
TEA ile ilgili bilgi veren Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü Beyza Ergen “FUSE TEA hem değişik tatları hem de farklı paketi ile pazarda daha önce sunulmamış bir ürün olma özelliği gösteriyor. Örneğin FUSE TEA’nin karpuz varyantı pazarda bir ilk. Bugüne kadar tüketicilerimize sunulmamış bir tat. Çok yakında yine pazara daha önce hiç sunulmamış 250 ml’lik cam şişe seçeneğini de sunacağız.” dedi. Tanıtım toplantısında FUSE TEA’nin hikayesinden de bahseden Beyza Ergen “FUSE TEA olarak marka konumlandırmamızı oluştururken farklı şeylerin birleşmesi, kaynaşması anlamına gelen füzyon kelimesinden ilham aldık. FUSE TEA markasının adına da ilham veren ve markanın DNA’sını tanımlayan bu kelime buzlu çay kategorisinde yaptığımızı işi tam olarak ifade ediyor diyebilirim. Çünkü FUSE TEA, çay ve meyve aromalarının birleşmesinden ortaya çıkan tam anlamıyla füzyon bir ürün” dedi. Ergen sözlerini, gerçekleştirilecek aktivitelerle FUSE TEA’nin 21 milyon tüketiciye ulaşmasını, 6.5 milyon tüketicinin de FUSE TEA’yi tatmasını hedeflediklerini söyleyerek bitirdi.

 

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
Haberler
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
İrem Alimoğlu
2 Eylül 2025
WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
Haberler
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
Sena Tufan
4 hafta önce
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Haberler
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Sena Tufan
26 Eylül 2025
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.