Coca-Cola Zero yeni reklam filmiyle ekranlarda
Coca-Cola Company’nin sıfır şekerli içeceği Coca-Cola Zero, yeni dönemde her yaştan gencin ruhuna seslenen farklı bir manifesto ve reklam filmi ile ekranlarda… “Sıfıra etkisiz derler ya. Yanlış!” diyen Coca-Cola Zero yeni kampanyasında, isminden de yola çıkarak, insanları sıfırlamaya davet ediyor. Bunu yaparken de, sıfırın aslında ne anlama geldiği konusunda kendi bakış açısını ortaya koyuyor. Hayatta başarıya giden yol çoğu zaman, zihinlerdeki önyargıları, çekinceleri değiştirebilmekten geçiyor. Coca-Cola Zero, bu değişim anının önce ya da sonra değil; tam şimdi, şu an olduğuna vurgu yapıyor. Bakış açısını değiştirerek, rüzgara inat yoluna devam edenlere, “Değişim mi istiyorsun? Önce Sıfırla! diyor. Sıfırın “etkisiz” olduğu düşüncesine inat, aslında her şeyin başlangıç noktasının sıfır olduğu ve her başlangıç gibi parlak, heyecan verici olması gerektiği fikriyle yola çıkan Coca-Cola Zero’ya göre, “Sıfır demek, hazır olmak demek” … Tadıyla eşsiz ve şekersiz Coca-Cola Zero, sene boyunca “Sıfırlama” mottosuyla hayatımıza dokunacak.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklam veren: The Coca-Cola Company
Ürün: Coca-Cola Zero
Reklam ajansı: Ogilvy & Mather
Yaratıcı direktör: Evren Doğrar
Yaratıcı ekip: Emre Kuzuoğlu, Koray Şahan, Melik Atalay, Ahmet Yacel, Gökçe Karabay
Müşteri ekibi: Gözde Sabuncu, Yaşam Şamlıoğlu
Ajans prodüktörü: Fulya Akay
Stratejik planlama: Yuda Sağman
Medya Ajansı: Carat
Adaptasyon: İmaj
Mecralar: TV, Sinema