8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Clubhouse'da açık artırma satışları başladı!
Haberler

Clubhouse’da açık artırma satışları başladı!

Nafizcan Önder
5 Şubat 2021
1 dk okuma

Ses temelli yeni sosyal ağ platformu Clubhouse uygulamasına hem kullanıcıların hem de markaların ilgisi her geçen gün artmaya devam ediyor. Platforma yönelik markaların yeni stratejiler geliştirmesi ve etkin bir satış ve reklam kanalı olarak kullanması elbette öngörülemez değildi… Tabiri caizse her yeni gün bir ilkin yaşandığı platformda ilk açık artırma satışı da gerçekleşti. 14 yıldır Amerika’dan Türkiye’ye alışveriş hizmeti sunan Amerikadaniste, ünlü influencer Mert Vidinli moderatörlüğünde bir açık artırma gerçekleştirdi.

Pandemi dönemi ile birlikte farklı uygulamalara ve platformlara olan ilgi de ciddi bir şekilde artmaya başlamıştı. Bu ilginin yansımalarından bir tanesi de son zamanların en çok konuşulan uygulamalarından Clubhouse oldu. Şimdilik sadece iOS kullanıcılarının davetiye ile girerek birbirleri ile farklı odalarda sohbet edebildikleri bu uygulamada geçirilen zaman da her geçen gün artmaya başladı. Uygulamanın birçok kullanıcı için hala büyük bir gizem taşıması da bu ilgiyi canlı tutmaya devam ediyor.

Dün akşam, Amerikadaniste markası ile Mert Vidinli moderatörlüğünde ilk defa satışa yönelik bir etkinliğe imza atıldı. Bir marka, böylelikle ilk defa satış kanalı olarak Clubhouse uygulamasını kullanmış oldu.

Dünyaca ünlü markaların ürünleri 1 dolardan satışa çıktı

Ayakkabıdan çantaya birbirinden farklı ürünler 1 dolardan Amerikadaniste tarafından satışa çıkarıldı. Açık arttırma boyunca odadaki katılımcılar, el kaldırarak ürünlere teklif verme ve satın alma fırsatı buldular. Marc Jacobs, Moschino, Pinko, Chiara Ferragni, Karl Lagerfeld ve Anthropologie gibi dünyaca bilinen markaların ürünleri satış fiyatının çok altında bir değerle satıldı.

Moschino markasınının 190 dolarlık çantası 20 dolardan, Chiara Ferragni’nin ikonikleşen göz kırpan çantası 154 dolar yerine 15 dolardan satıldı.

*** Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval oturumlarındaki sohbetlerin erişimi arttırıyor. İlki geçtiğimiz hafta “İyi Yaşam Markaları” ile gerçekleştirilen Marketing Türkiye-Karnaval Clubhouse sohbetlerinin ikinci konusu “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” olacak. Detaylar için TIKLAYIN!

Amerikadaniste Anthropologie Chiara Ferragni Karl Lagerfeld Marc Jacobs Moschino Pinko
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
Haberler
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Haberler
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Sena Tufan
5 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.