Çin’den Türkiye’deki reklamcılara davet var
Çin Uluslararası Radyosu (CRI) tarafından düzenlenen 2015 CRI Küresel Kamu Spotu Reklam Metin Yazarlığı Yarışması başladı.
Gbtimes Türkiye’nin sponsorluğunda yapılan yarışma, Çin Uluslararası Radyosu ve Çin Basın Yayın Enformasyon tarafında yapılıyor.
Küresel çapta yapılan yarışma dünyanın dört bir yanından farklı ulusların reklamcılarını bir araya getirmeyi amaçlıyor. Gbtimes Türkiye Genel Müdürü Michael Kuyucu, Uluslar arası Çin Radyosu (CRI) tarafından organze edilen bu yarışma ile Türkiye ile Çin’in kültürel anlamda yaşadığı yakınlığa katkıda bulunmayı hedeflediklerini söylüyor. Bu yarışma ile Türkiye’de amatör ve profesyonel tüm reklam metin yazarlarına çağrıda bulunan Gbtimes Türkiye, dünyada ilk kez bu çapta bir büyük reklam metin yazarlığı yarışması yapıldığının altını çizerken, Michael Kuyucu “Bu yarışma Reklamcıların Eurovison’u ! Amatör ve profesyonel tüm reklam metin yazarlarını bu yarışmaya katılmaya davet ediyoruz. Bu yarışmada Türk reklamcılığının dünyadaki yerini, gösterme fırsatı verdiği kadar Türk reklamcısının Çin’e kadar ulaşmasını sağlayacak” diyor.
İpek Yolunun kültürel platformda yeniden hayata geçirilmesinde medyanın büyük bir önem taşıdığını söyleyen Michael Kuyucu, bu yarışma vasıtasıyla Yeni İpek Yolunun kültürel inşası için bir adım daha atıldığını belirtiyor.
Yarışmaya katılmak isteyenler diledikleri reklam metni ve fikrini başvuru formu ile beraber [email protected] mailine yollayarak katılabilirler.
Katılımcılar şu konu başlıklarında kurgulayacağı reklam metinleri ile yarışmaya başvurabilir:
1.Çevreyi Koruma
2.Dünya Barışı
3.Çin Rüyası
4.Ahlak ve Görgü Kuralları
5.Zayıf (hassas) Gruplar
6.Turizm Görgü Kuralları
7.Bilimsel İlerlemeler
Yarışmada toplam 150 kişi ödül kazanacak
Birincilik ödülü: Toplam 5 Kişiye – Her Kişiye 800 dolar
İkincilik ödülü:Toplam 10 Kişiye – Her kişiye 300 dolar
Üçüncülük ödülü:Toplam 30 Kişiye – Her Kişiye150 dolar
Özel Ödül:Toplam 105 Kişiye – Her kişiye 50 dolar
Başvuru koşulları şöyle:
1. Eserler konulara uymalı, pozitif içerik ve uygun değerleri yansıtmalı.
2. Dileyen herkes dilediği kadar çalışma ile yarışmaya katılabilir.
3. Sadece metin başvuruları kabul edilecektir. (Video ya da ses kaydı olmayacak)
4. Kelime sayısı; 70-100 kelime (30 saniyelik reklam) ya da 140-180 kelime (1 dakikalık reklam) olacaktır.
5. Yapılan başvurular Çince ya da İngilizce olmalı.
6. Son başvuru tarihi: 30/09/2015’tir