17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Cihan Ünal “Sessiziliğini” bozdu

Marketing Türkiye
10 Haziran 2012
1 dk okuma
Emlak Konut GYO ve Gap İnşaat’ın, hayata geçirdiği Şehrizar Konakları, hazırlanan yeni reklam filminde Cihan Ünal herkesi gelenekten geleceğe bir İstanbul’a davet ediyor. Ana rengi olan yeşille, koru içindeki birbirinden farklı bitki örtüsüyle farklılaşan doğayla iç içe bir yaşam alanı sunan Şehirzar Konakları’nın reklam filmini WBR İstanbul reklam ajansı hazırladı. Uzun zamandır gündemden uzak kalan ünlü tiyatro sanatçısı Cihan Ünal, Şehrizar Konakları için hazırlanan reklam filmini seslendirdi. Cihan Ünal’ın şiirsel anlatımı ile dile getirdiği Şehrizar Konakları reklam filminde projede sunulan lüks yaşamı tasvir eden Ünal, huzurlu bir yaşam, sevgi ve birbiri için atan kalplerle hayatın çok daha anlamlı olduğuna dikkat çekiyor. Şehrizar Konakları yeni reklam filmi ve ünlü sanatçı Cihan Ünal’ın projeye katılması ile ilgili Çalık GYG Kurumsal İletişim Direktörü Mehmet Gel ‘’Şehrizar Konakları projesi, konumu itibariyle İstanbul’un en büyük değerlerinden biri olan boğaz hattına hâkim, İstanbul’un bitki örtüsünü yansıtan doğayla iç içe huzurlu yaşam alanı sunan bir proje. Böylesine özel bir projenin reklam filminde de Cihan Ünal gibi önemli bir sanatçımızın sesi ile hayat vermesi bizim için çok önemliydi. Özelliklede Cihan Ünal’ın uzun bir dönem süren sessizliğini Şehrizar Konakları’nda bozması da ayrı bir değerdir” dedi. 

{youtube}y-hE0TRpR9U|550|380{/youtube}

Reklam Filmi Künyesi 
Projenin Adı: Şehrizar Konakları
Reklam Veren: GAP İNŞAAT 
Reklam Ajansı: WBR İstanbul 
Executive Creative Director: Ertan Özyiğit
Yönetmen ve Creative Director: Büşra Özyiğit
Reklam Metni Yazarı: Özgür Güven
Müşteri İlişkileri Direktörü: Gülçin Gül
Prodüksiyon Şirketi: 18 sn. Post Production
Ajans Prodüktörü: Suhan Karacebe
3D: Saydam Tasarım-Görselleştirme-Animasyon
Post Production: Mattepost
Seslendirme: Cihan Ünal
Müzik: Hakan Caneroğlu 
Kullanılan mecra: Tv 
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Duygudan otoriteye: Eylül ayının en başarılı reklam filmleri
Haberler
Duygudan otoriteye: Eylül ayının en başarılı reklam filmleri
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Haberler
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Marketing Türkiye
31 Ekim 2025
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.