“Çiftçi Kulübü” ödül getirdi
Türkiye’de çiftçilere yönelik Vodafone Türkiye’nin 2009 yılında hayata geçirdiği Vodafone Çiftçi Kulübü, İsviçre’de düzenlenen “Social & Business Co-Creation” yarışmasında Jüri Özel Ödülü’ne layık bulundu.
Türk tarımında etkinlik ve verimlilik artışı yaratmaya odaklanan bir sosyal iş modeli olarak öne çıkan Vodafone Çiftçi Kulübü, İsviçre’de düzenlenen “Social & Business Co-Creation: Collaboration for Impact” yarışmasında Jüri Ödülü’ne layık bulundu. Ashoka Changemakers, Zermatt Zirvesi Derneği, Fondation Guilé, DPD ve Boehringer Ingelheim iş birliğiyle hayata geçirilen “Social & Business Co-Creation” yarışması, Avrupa çapında inovatif iş birliği projelerini ödüllendirmeye odaklanıyor. Avrupa kültüründe değişim yaratan ve sosyal hedeflere yönelen projeler, kurumlar ve girişimler arasında yapılan değerlendirme sonucunda Vodafone Çiftçi Kulübü, övgüye değer bulundu. Bu yıl 34 Avrupa ülkesinden 338 projenin katıldığı “Social & Business Co-Creation: Collaboration for Impact” yarışmasında, işletmelerin sosyal sorumluluk projelerinde yarattığı fark değerlendirilerek, ortaya çıkan ekonomik ve sosyal değere odaklanıldı. Vodafone Türkiye Kurumsal İlişkiler Direktörü Gizem Keçeci, Vodafone Türkiye olarak, ‘Social & Business Co-Creation’ Ödülleri’nde başarı elde etmenin gururunu yaşadıklarını belirterek, “Çiftçinin daima yanında olmayı ilke edinen Vodafone Çiftçi Kulübü’yle ortaya koyduğumuz sosyal inovasyonun Jüri Özel Ödülü’ne layık görülmesinden mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de ilk kez uygulanan programımız, çiftçilerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda, onların sosyal ve ekonomik hayata katılımına ve iş verimliliklerinin artırılmasına odaklanıyor. Vodafone Çiftçi Kulübü’yle sunduğumuz tarife ve kampanyaların ötesine geçen hizmetlerle, çiftçilerimizin hayatına çok daha geniş bir ölçekte temas etmeyi sürdüreceğiz” dedi.