CHEP hangi PR ajansı ile anlaştı?
Son yıllarda Orta ve Doğu Avrupa’daki ülkelerde çalışmalarına odaklanan, Avrupa’da 17 bin müşteriye ulaşan palet tedarikçisi CHEP, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Marjinal Porter Novelli’yle yürütme kararı aldı. CHEP Türkiye Genel Müdürü Emir Güçlü, Marjinal Porter Novelli’yle yapılan işbirliği hakkında şöyle konuştu: “Son yıllarda özellikle Romanya, Bulgaristan, Hırvatistan, Sırbistan ve Baltık ülkelerinden Estonya, Letonya ve Litvanya’ya yaptığımız yatırımlarımızla büyümeye devam ediyoruz. Bu kritik süreçte iletişim faaliyetlerimizi verimli bir şekilde yürütmenin de büyük önem taşıdığına inanıyoruz. CHEP olarak kendi sektöründe lider statüsündeki birçok şirketle birlikte çalışıyoruz. Türkiye’deki operasyonlarımızı ise, düzenli olarak yurtdışından gelen bilgi akışı ve yeniliklerle geliştiriyoruz. Tüm bu çalışmalarımızı sektörlerden, kamuoyundan, lojistik ve tedarik zinciri yönetimi otoritelerinden oluşan şirket içi ve şirket dışı paydaşlarımıza aktarmak istiyoruz. Bu doğrultuda, Marjinal Porter Novelli’yle işbirliğimizin son derece faydalı olacağına inanıyorum. Marjinal Porter Novelli, yalnızca dünya çapında güçlü bir iletişim-medya ağının bir parçası değil, aynı zamanda deneyimli ve güvenilir bir ajans. MPN ekibiyle iletişim faaliyetlerimizi en etkin şekilde yürütmeyi hedefliyoruz.”