Cannes’ın ilk Grand Prix’leri açıklandı
Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Promo&Aktivasyon, PR ve Doğrudan Pazarlama kategorilerinde ödüller sahipleini buldu. Buna göre Promo&Aktivasyon ve Doğrudan Pazarlama kategorisinde büyük ödül (Grand Prix) American Express için Crispin Porter + Bogusky tarafından hazırlanan “Small Business Gets an Official Day” adlı çalışmaya gitti. PR kategorisinde ise JWT San Juan Banco Popular de Puerto Rico için hazırladığı “The Most Popular Song” adlı işle büyük ödülün sahibi oldu. Bu aynı zamanda Puerto Rico’nun kazandığı ilk büyük ödül…
2 bin 667 başvuruyla Promo&Aktivasyon kategorisinde geçtiğimiz yıla oranla yüzde 26’lık bir artış görüldü. Colenso BBDO New Zealand Kreatif Yönetici Nick Worthington başkanlığındaki jüri 251 işi kısa listeye seçerken bu kategorideki 86 çalışma da ödül kazanmayı başardı. Bu kategoride verilen bir büyük ödülün yanı sıra 17 altın, 26 gümüş ve 42 bronz ödül dağıtıldı. Doğrudan pazarlama kategorisine ise 2 bin 357 iş başvuru yaptı ve bu başvurularda geçtiğimiz yıla oranla yüzde 27’lik bir artış olduğunu gösteriyor. 15 işin altınla, 25 işin gümüşle ve 44 işin de bronzla ödüllendirildiği bu kategoride kısa listeye kalan işlerin sayısı ise 227. Doğruan Pazarlama kategorisinin jüri başkanlığını ise Joint Managing Partner of Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv’den Gideon Amichay yaptı. PR kategorisinde ise geçtiğimiz yıla oranla yüzde 38’lik bir artış yaşandı ve başvuru sayısı 1.130 oldu. Weber Shandwick’in Başkan Yardımcısı Gail Heimann’in başkanlığını yaptığı PR jürisi 134 çalışmayı kısa listeye bırakırken; bu işlerden 20’si altınla, 22’si gümüşle ve 26’sı da bronzla ödüllendirildi. Sadece Promo&Aktivasyon kategorisinde C-Section’ın kısa listeye kaldığı bu katgegorilerde Türk ajanslarına ise hiçbir ödül gelmedi.
Güncel Haberler