Cannes Lions’un Türkiye’deki mecrası değişiyor!
Cannes’te konuşulan önemli konulardan biri de geçtiğimiz aylarda Doğan Dergi grubundan ayrılan Viki Habif’in bireysel olarak elinde tuttuğu Cannes Lions temsilciliğini gelecekte Hürriyet ile yapacak olması. Bence doğru karar. Çünkü her ne kadar bugüne değin başarıyla taşıdıysa da Doğan da olsa bir dergi grubunun bu kadar büyük bir sorumluluğu kaldırması ve Cannes Lions yönetiminin gereklerini yapması pek kolay değil. Emnim Hürriyet uzun yıllar sonra eline geçen bu fırsatı çok iyi değerlendirecektir.
Bu yıl Cannes Lions’ta geçtiğimiz yıllarda Getty’nin stand açtığı yerde kocaman bir Türk Hava Yolları kioksu yer alıyor. İçeri girip bakıyorum. Pek kimse yok. Farklı saatlerde gidip kontrol ediyorum düşüncem değişmiyor. Oturma grubu konmamış. Dolayısıyla zaman geçirmek için gelip takılmak da mümkün değil. Şehir fotoğrafına bilet veriliyor. Katılım sayısı kioksun başarısını da belirleyecek.
Türk Hava Yolları sosyal medya üzerinden bir de yarışma gerçekletşriyor Cannes’da. #flyography hashtagiyle çekilip paylaşılan fotograflar yarışma kapsamında değerlendiriliyor. Her gün #flyography hashtag’iyle paylaşılan en iyi fotografların sahiplerine THY tarafından uçakbileti hediye ediliyor.
Günseli Özen Ocakoğlu – Cannes