16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı
Haberler

C Level Club’da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Marketing Türkiye
1 Nisan 2019
2 dk okuma

Bu yıl aylar öncesinden C Level Club etkinlikleriyle başlayan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’un deneyim yolculuğu devam ediyor. Üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için Marketing Türkiye tarafından 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformu olan C Level Club’ta yılın ikinci buluşmasında kokuların büyülü dünyasına yolculuk yapıldı.

“Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”den sonra C Level Club’ın ikinci durağı MG International Fragrance’ın Gebze’deki fabrikası oldu. Kokunun artık bilinçaltına direkt ulaşan tek duyu olduğu ve satın alma davranışı üzerinde de ciddi bir etki yarattığı bilinen bir gerçek. Yarım yüzyılı aşkın süredir uluslararası pazarlar için esans ve ham madde üretimi yapan MG International Fragrance’ın 27 Mart Çarşamba günü Gebze’deki fabrikasında gerçekleşen C Level Club buluşmasında hem kokuların büyülü dünyasına yolculuk yapıldı.

C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Önce Think Neuro Kurucusu Doç. Dr. Yener Girişken kokunun tüketici davranışları üzerindeki etkisini anlattı. Ardından MG International Fragrance Dijital Pazarlama Uzmanı Koray Sevinç parfüm dünyasının geleceği ve günümüzün koku trendlerini anlatırken, Parfümör Jorge Lee nasıl parfümör olduğunu ve parfümün nasıl tasarlandığını katılımcılarla paylaştı. Jorge ayrıca kişilerin doğru parfümü nasıl seçmeleri gerektiğine dair tüyolar verdi. Doç. Dr. Aytuğ Altındağ ise keyifli sunumunda “Koku duyusuyla bilinçaltımızda nerelere sesleniyoruz? Koku duyusunu kaybettiğimiz zaman nelerden mahrum oluyoruz?” sorularını yanıtladı.

Sunumların ardından MG Internatıonal Fragrance Company Şef Parfümörü Jorge Lee önderliğinde yapılan “Koku Workshopu” ile katılımclar kendi parfümlerini hazırladı. Ortaya çıkan güzel parfümler pazarlamacıların burnunun iyi koku aldığını bir kez daha kanıtladı.

C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Şimdi sırada yeni deneyimler var:
Raffles Art Tour / 16 Nisan
Nonstop Zula Espor Merkezi’nde Espor Deneyimi / 25 Nisan

 

c level club Koku Parfüm
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
3 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
4 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
5 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Güncel Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030'dan bildiriyor: "Reklamcının bir günü"
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030’dan bildiriyor: “Reklamcının bir günü”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Haberler
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Advertorial
3 hafta önce
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
Haberler
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
İrem Alimoğlu
3 gün önce
OpenAI, ChatGPT’nin kişilik ekibini yeniden yapılandırıyor
Haberler
OpenAI, ChatGPT’nin kişilik ekibini yeniden yapılandırıyor
İrem Alimoğlu
8 Eylül 2025
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.