14 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı
Haberler

C Level Club’da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Marketing Türkiye
1 Nisan 2019
2 dk okuma

Bu yıl aylar öncesinden C Level Club etkinlikleriyle başlayan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’un deneyim yolculuğu devam ediyor. Üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri için Marketing Türkiye tarafından 2012 yılında kurulan bir bilgilendirme ve networking platformu olan C Level Club’ta yılın ikinci buluşmasında kokuların büyülü dünyasına yolculuk yapıldı.

“Kahve Dünyası Fabrika Veliefendi”den sonra C Level Club’ın ikinci durağı MG International Fragrance’ın Gebze’deki fabrikası oldu. Kokunun artık bilinçaltına direkt ulaşan tek duyu olduğu ve satın alma davranışı üzerinde de ciddi bir etki yarattığı bilinen bir gerçek. Yarım yüzyılı aşkın süredir uluslararası pazarlar için esans ve ham madde üretimi yapan MG International Fragrance’ın 27 Mart Çarşamba günü Gebze’deki fabrikasında gerçekleşen C Level Club buluşmasında hem kokuların büyülü dünyasına yolculuk yapıldı.

C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Önce Think Neuro Kurucusu Doç. Dr. Yener Girişken kokunun tüketici davranışları üzerindeki etkisini anlattı. Ardından MG International Fragrance Dijital Pazarlama Uzmanı Koray Sevinç parfüm dünyasının geleceği ve günümüzün koku trendlerini anlatırken, Parfümör Jorge Lee nasıl parfümör olduğunu ve parfümün nasıl tasarlandığını katılımcılarla paylaştı. Jorge ayrıca kişilerin doğru parfümü nasıl seçmeleri gerektiğine dair tüyolar verdi. Doç. Dr. Aytuğ Altındağ ise keyifli sunumunda “Koku duyusuyla bilinçaltımızda nerelere sesleniyoruz? Koku duyusunu kaybettiğimiz zaman nelerden mahrum oluyoruz?” sorularını yanıtladı.

Sunumların ardından MG Internatıonal Fragrance Company Şef Parfümörü Jorge Lee önderliğinde yapılan “Koku Workshopu” ile katılımclar kendi parfümlerini hazırladı. Ortaya çıkan güzel parfümler pazarlamacıların burnunun iyi koku aldığını bir kez daha kanıtladı.

C Level Club'da kokunun sihirli dünyasına yolculuk yapıldı

Şimdi sırada yeni deneyimler var:
Raffles Art Tour / 16 Nisan
Nonstop Zula Espor Merkezi’nde Espor Deneyimi / 25 Nisan

 

c level club Koku Parfüm
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
5 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
Güncel Haberler
Üstad yine durmamış
Üstad yine durmamış
TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Haberler
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Advertorial
4 Temmuz 2025
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Haberler
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Nafizcan Önder
17 Temmuz 2025
L’Oréal ContentPro ve The People Base influencer’ların yeni çağını duyuruyor: Glow-ID ile ışığını sahiplen!
Haberler
L’Oréal ContentPro ve The People Base influencer’ların yeni çağını duyuruyor: Glow-ID ile ışığını sahiplen!
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.