Fairy’nin “Boşa Harcama” projesi 24 saatte 50 bin kişiye ulaştı
Bundle, sadece 24 saatte Fairy’nin “Boşa Harcama” projesini 50 bin kişiye okuttu.
Fairy, “Boşa Harcama” projesi için Bundle’ın markalı hikaye anlatımı çözümü Bundle Studio’nun gücünden faydalandı. Ayda 1 milyon aktif kullanıcı sayısına sahip Bundle’da öne çıkarılan proje, 24 saatte 50 bin , 72 saatte 100 bin okunmaya ulaştı.
Kullanıcılarının yılda 500 milyondan fazla içerik tükettiği mobil habercilik uygulaması Bundle’ın markalı hikaye anlatımı ve doğal reklam üzerine yoğunlaştığı kreatif içerik stüdyosu Bundle Studio, içeriklerini uygulama içinde öne çıkararak, markalar için önemli bir iletişim potansiyeli yaratıyor.
Fairy de yeni projesi için bu potansiyelin gücünden faydalandı. Gıda israfı konusunda kamuoyu ve farkındalık yaratmak amacını taşıyan “Boşa Harcama” projesi için Bundle Studio tarafından hazırlanan orijinal içerik, yüzde 3,3 CTR ile 925 bin kişiye ulaştı, 3 milyon erişim aldı ve 2456 kez paylaşıldı.
Haber uygulaması Bundle, 20 ülkeden 22 farklı kategoride 13 binin üzerinde kaynak ile kullanıcılara kişisel haber akışlarını oluşturma imkanı sunuyor; günün önemli gelişmelerini ise anlık bildirimlerle kullanıcılarına iletiyor.