Bu işveren markasına Mey’ledenlerden misiniz?

Mey Diageo CEO’su Levent Kömür ve CHRO’su Birsen Çevik Akgünlü’yü dinledikçe Mey Diageo’da pandemi sürecinde çalışan deneyimine odaklanılmış olduğunu anlıyorum. Mekandan sürece, toplumsal cinsiyetten kişisel haklara kadar tüm süreçler yeniden tanımlanmış. Mey Diageo pek çok beyaz yakalının çalışmak istediği şirketlerden biri. Projeler köklendiğinde Mey’e meyledenler de artacak.

Yılın ilk soğuk günlerinden biri. Pandemi öncesinde iş dünyasının öğlen saatlerin­de yer bulmakta zorlandığı restoranın bahçesinde, açık havada oturmanın koruyuculuğuna sığın­mışız. Tanışıklıktan dostluğa geçen mu­habbetimiz başlayalı 20 yıla yakın olmuş. P&G’den Mey Diageo’ya Pazar Direktörü olarak transfer olduğunda laflamış, süreç içinde Genel Müdürlüğe varan kariyer yol­culuğunu da izlemiştim. Başlangıçta giderek ağırlaşan düzenlemeleri kastederek, “İşiniz Mey’de zor” demiştim. Yanıtı zekiceydi, “Orantısız zekâ kullanacağız” demişti.

Birsen Çevik Akgünlü – Mey Diageo CHRO’su

Bir yandan geçmişi anıyor diğer yandan günü­müzün pandemi gereklerini, nasıl bugüne şirketçe adapte olduklarını dinliyoruz. Oda­ğımızda sadece ve sahiden “insan” var. Mey Diageo CEO’su Levent Kömür ve CHRO’su Birsen Çevik Akgünlü’den küresel düzeyde iş yapış süreçlerinin transformasyonunu ve bu uygulamaların Türkiye’deki adaptasyo­nunu dinliyoruz. Her zaman inandığım bir yönetim yaklaşımı vardır; eğer lider bir pro­jenin destekçisi hatta daha da ötesi hamisi olmazsa işler ya istenildiği gibi ilerlemiyor ya da başarısız oluyor. Söyleşimiz çalışan deneyimi üzerine, muhatabımız ise Birsen Çevik Akgünlü ancak Levent Kömür yapıla­gelenlerin sonuçlarından öylesine memnun ki aralarda dayanamayıp katkıda bulunu­yor.

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in kaleme aldığı söyleşinin ayrıntıları Marketing Türkiye Aralık sayısında…

Marketing Türkiye Aralık sayısını okumak için TIKLAYINIZ!

İLGİLİ HABERLER