Bridgestone’un sosyal medya konkuru sonuçlandı Bridgestone, Türkiye’deki sosyal medya pazarlama çalışmaları için iki aydır devam eden ajans seçim sürecinin ardından Promoqube ile birlikte çalışma kararı aldı. 1 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi? 4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı! 5 Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyorGüncel Haberler “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı… ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE