30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BrandZone Temmuz ayının en dinamik markalarını açıkladı
Haberler

BrandZone Temmuz ayının en dinamik markalarını açıkladı

Marketing Türkiye
29 Ağustos 2018
5 dk okuma

Markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone,  Temmuz ayının  “En Dinamik Markaları”nı analiz etti. BrandZone verilerine göre; akıllı telefon kampanyaları rekor kırarken, en dinamik marka Samsung Galaxy oldu.

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Marketing Türkiye’ye özel olarak 2018 Temmuz ayının “En Dinamik Markalar”ını analiz etti. Kampanyaları tek tek ürün, marka, kategori ve özellik bazında inceleyen BrandZone, bir kategoride en fazla kampanyası yer alan yani en dinamik markaları açıkladı. Analizde; ulusal, yerel, indirim, parfümeri, teknoloji ve toptan kanalların insert (katalog) ve basılı reklamlarında bulunan kampanyalarıyla birlikte teknoloji kategorisindeki TV ve radyo reklamı kampanyaları da ele alındı.

Akıllı telefon kampanyaları rekor kırdı

Temmuz ayında akıllı telefon kategorisinde toplamda 3 bin 649 kampanya düzenlendi. Yüzde 13’lük kampanya yüzdesi ve 468 kampanyayla Samsung’un Samsung Galaxy markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 6’lık kampanya yüzdesi ve 209 kampanyayla Casper’ın Casper Via markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 4’lük kampanya yüzdesi ve 164 kampanyayla Vestel’in Vestel Venüs markası üçüncü sırada yer aldı.

SamsungGalaxy_Görsel TV kategorisinde toplamda bin 432 kampanya düzenlendi. Yüzde 46’lık kampanya oranı ve 655 kampanyayla Samsung en dinamik marka oldu. Yüzde 13’lük kampanya yüzdesi ve 185 kampanyayla LG ikinci sırada yer alırken; yüzde 12’lik kampanya yüzdesi ve 167 kampanyayla Philips üçüncü sıraya yerleşti.

Dizüstü bilgisayarda HP zirvede

Dizüstü bilgisayar kategorisinde toplamda 711 kampanya düzenlendi. Yüzde 58’lik kampanya oranı ve 412 kampanyayla HP en dinamik marka oldu. Yüzde 22’lik kampanya yüzdesi ve 156 kampanyayla Asus ikinci sırada yer alırken; yüzde 5’lik kampanya yüzdesi ve 36 kampanyayla Hometech üçüncü sıraya yerleşti.

HP_Görsel

Küçük ev aletlerinde Philips ilk sırada yer aldı

Küçük Ev Aletleri kategorisinde toplamda bin 634 kampanya düzenlendi. Yüzde 12’lik kampanya oranı ve 199 kampanyayla Philips en dinamik marka oldu. Yüzde 7’lik kampanya yüzdesi ve 110 kampanyayla Arzum ikinci sırada yer alırken; yüzde 5’lik kampanya yüzdesi ve 76 kampanyayla Sinbo üçüncü sıraya yerleşti.

Dondurmada Golf lider

Temmuz ayında dondurma kategorisinde toplamda 401 kampanya düzenlendi. Yüzde 32’lik kampanya yüzdesi ve 127 kampanyayla Natura’nın Golf markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 22’lik kampanya yüzdesi ve 89 kampanyayla Unilever’in Carte d’Or markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 21’lik kampanya yüzdesi ve 85 kampanyayla Unilever’in Algida markası üçüncü sıraya yerleşti.

Tablet çikolatada Nestle zirvede

Temmuz ayında tablet çikolata kategorisinde toplamda 251 kampanya düzenlendi. Yüzde 27’lik kampanya yüzdesi ve 69 kampanyayla Nestle’nin Nestle Tablet markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 25’lik kampanya yüzdesi ve 64 kampanyayla Ülker’in Ülker Çikolata markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 16’lık kampanya yüzdesi ve 39 kampanyayla Nestle’nin Nestle 1927 markası markası üçüncü sıraya yerleşti.

Maden suyunda lider Kızılay

Temmuz ayında maden suyu kategorisinde toplamda 342 kampanya düzenlendi. Yüzde 22’lik kampanya yüzdesi ve 74 kampanyayla Türk Kızılay’ın Kızılay markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 15’lik kampanya yüzdesi ve 50 kampanyayla Danone’nin Akmina markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 14’lük kampanya yüzdesi ve 49 kampanyayla Sırma Grup’un Sırma markası markası üçüncü sıraya yerleşti.

Teknoloji_Görsel

Bisküvide Eti Burçak ilk sırada yer aldı

Bisküvi kategorisinde toplamda 772 kampanya düzenlendi. Yüzde 15’lik kampanya yüzdesi ve 115 kampanyayla Eti’nin Eti Burçak markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 7’lik kampanya yüzdesi ve 51 kampanyayla Ülker’in Ülker Halley markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 5’lik kampanya yüzdesi ve 37 kampanyayla Ülker’in Ülker Pötibör markası üçüncü sıraya yerleşti.

Yoğurtta Sek zirvede

Yoğurt kategorisinde toplamda 734 kampanya düzenlendi. Yüzde 18’lik kampanya yüzdesi ve 129 kampanyayla Tat Gıda’nın SEK markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya yüzdesi ve 118 kampanyayla Sütaş markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 10’luk kampanya yüzdesi ve 71 kampanyayla Lactalis’in İçim markası üçüncü sıraya yerleşti.

Nar ekşisi ve sirkede lider Fersan

Nar ekşisi ve sirke kategorisinde toplamda 188 kampanya düzenlendi. Yüzde 22’lik kampanya yüzdesi ve 41 kampanyayla Fersan markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 17’lik kampanya yüzdesi ve 32 kampanyayla Ajinomoto’nun Kemal Kükrer markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 12’lik kampanya yüzdesi ve 23 kampanyayla Carl Kühne’nin Kühne markası üçüncü sıraya yerleşti.

Yemeklik harç ve bulyon kategorisinde toplamda 163 kampanya düzenlendi. Yüzde 56’lık kampanya yüzdesi ve 92 kampanyayla Unilever’in Knorr markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 22’lik kampanya yüzdesi ve 36 kampanyayla Mevsim Baharat markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 11’lik kampanya yüzdesi ve 18 kampanyayla Ajinomoto’nun Bizim Mutfak markası üçüncü sıraya yerleşti.

Kağıt ürünleri kategorisinde Eczacıbaşı zirvede!

Kağıt ürünleri kategorisinde toplamda bin 191 kampanya düzenlendi. Yüzde 14’lük kampanya oranı ve 161 kampanyayla Eczacıbaşı’nın Solo markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 12’lik kampanya yüzdesi ve 144 kampanyayla Eczacıbaşı’nın Selpak markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 11’lik kampanya yüzdesi ve 131 kampanyayla Hayat Kimya’nın Familia markası üçüncü sıraya yerleşti.

Çamaşır deterjanı kategorisinde toplamda 903 kampanya düzenlendi. Yüzde 13’lük kampanya oranı ve 113 kampanyayla Unilever’in Omo markası ve Henkel’in Persil markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 10’luk kampanya yüzdesi ve 93 kampanyayla Procter&Gamble’nin Ariel markası ikinci sırada yer aldı.

Bulaşık deterjanı-elde yıkama kategorisinde toplamda 269 kampanya düzenlendi. Yüzde 43’lük kampanya oranı ve 115 kampanyayla Henkel’in Pril markası, en dinamik marka oldu. Yüzde 25’lik kampanya yüzdesi ve 68 kampanyayla Procter&Gamble’nin Fairy markası ikinci sırada yer alırken; yüzde 5’lik kampanya yüzdesi ve 14 kampanyayla Hayat Kimya’nın Bingo markası üçüncü sıraya yerleşti.

BrandZone 2018 Temmuz Ayı En Dinamik Markalar Analizi Sonuçları:

1 2 3 4 5

1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye Voleybol Milli Takımlar'ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Haberler
Türkiye Voleybol Milli Takımlar’ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Haberler
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Haberler
P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Oya Öngör atandı
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
Haberler
Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
Nafizcan Önder
17 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.