12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandmarker International Marketing Challenge
Haberler

Brandmarker International Marketing Challenge

Marketing Türkiye
20 Mayıs 2015
1 dk okuma

“Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü 62. yılında, tüm dünyadan öğrencileri aynı platformda birleştirdiği 18. Brandmarker uluslararası pazarlama yarışmasını 10-16 Haziran 2015 tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde düzenliyor. Dünyada ve Türkiye’de pazarlama alanında duayen olmuş kişileri ve uzmanları oturumlarında ağırlarken, ana sponsor Volkswagen’in vereceği Marketing Brief’i üzerine tüm öğrencilerin bir pazarlama stratejisi yaratmasına imkan veriyor. 

Türkiye’nin en eski ve en büyük kariyer kulübü Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü, bu sene 18.sini düzenleyeceği Brandmarker Etkinliği ile “Lüksü Yeniden Tanımlamak” “Globalde Lokal Markalar” “Marka Sadakati” “Raflların Gücü” “Uluslararası Pazarlama” gibi oturumlarında,  pazarlama direktörlerini, CEOları, profesörleri ve daha birçok kişiyi konuk edecektir. Volkswagen Türkiye, DEATH Cigarettes kurucusu BJ Cunningham, Eti Gıda, Faber Castell Türkiye Pazarlama Direktörü Ayşe Kırımlı, GlaxoSmithKline pazarlama profesörü Amitava Chattophadyay giibi isimlerin ağırlandığı Brandmarker 10-16 Haziran 2015 Tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi Sarıtepe Kampüsünde gerçekleşecektir.

Volkswagen ana sponsor olmak üzere, Eczacıbaşı, Arzum, CarrefourSA, Coca-Cola, Nestle gibi firmaların sponsorluğunda gerçekleşen etkinlik, gerçekleştirilecek pazarlama oturumlarının yanında Volkswagen’in öğrencilere vereceği Marketing Briefi üzerine öğrencilerin pazarlama stratejisi geliştirmelerini isteyecektir. 2 günlük konferans ve 2 gün atölye çalışmalarının yanında İstanbul Gezileri, kumsalda düzenlenecek aktiviteler, Masterchef ve Talent Show gibi etkinlikleri ile öğrencilere unutulmayacak bir hafta sunuyor. Tüm haftanın programlarına katılanlara sertifika da verilecek olan ve kazanan grubu Volkswagen-Wolfsburg Factory ve Berlin Turuna ücretsiz gönderen Brandmarker etkinliği Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü alt kurullarından Marka ve Pazarlama kurulunun bünyesinde gerçekleşecektir.Etkinlik dili İngilizce’dir. Etkinlik ile ilgili detaylı bilgi ve katılım formu için www.brandmarkerchallenge.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.

1 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
2 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
3 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
4 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
5 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Güncel Haberler
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Haberler
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Apple, Clips uygulamasının fişini çekti!
Haberler
Apple, Clips uygulamasının fişini çekti!
Sena Tufan
13 Ekim 2025
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
Haberler
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Nafizcan Önder
31 Ekim 2025
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Haberler
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.