12 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brand Finance araştırmasına göre Türkiye'nin En Değerli Markası Akbank!
Haberler

Brand Finance araştırmasına göre Türkiye’nin En Değerli Markası Akbank!

Marketing Türkiye
24 Haziran 2015
1 dk okuma

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance araştırmasına göre  Akbank, 2.5 milyar doları aşan değeriyle Türkiye’nin “en değerli markası” unvanını aldı. Brand Finance tarafından “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” çalışmasının 8’incisi tamamlandı.  Bu çalışmaya göre, Akbank 2 milyar 516 milyon dolarlık marka değeriyle “Türkiye’nin en değerli markaları 2015” listesinde ilk sırayı aldı. Brand Finance’in araştırmasında birinci olan Akbank’ın Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, ülkeleri uluslararası rekabette markalaşma ve markaların öne çıkardığını vurgulayarak, “Marka değeri iş dünyasının gündemindeki en önemli konulardan biri. Bugün alışılagelmiş finansal göstergelerin yanında şirketlerin marka değerleri de yatırımcıların tercihlerini şekillendirmede önemli rol oynuyor.” dedi.

“Bu Türk bankacılık sektörünün de başarısı”

Akbank olarak “Türkiye’nin En Değerli Markası” olmaktan gurur duyduklarını kaydeden Binbaşgil şu açıklamalarda bulundu: “Kurulduğumuz günden bu yana markamıza önemli yatırımlar yapıyoruz, yenilikçi ve ses getiren iletişim çalışmalarımızla da sektöre birçok alanda öncülük ediyoruz. Akbank özellikle son yıllarda yenilikçi ürün ve hizmetleri, müşteri odaklı hizmet modeli, müşteri memnuniyetini yükselten çalışmaları, Direkt Bankacılık, digitalleşme, yüksek teknoloji kullanımı gibi konularda Türkiye’de çıtayı daha da yükseltti. Bu olumlu gelişmeler Akbank’ı daha da tercih edilen bir banka konumuna getirdi. Başarılarımız son yıllarda seçkin ödül platformları ve araştırmalar tarafından da artan bir oranda takdir görüyor. Markamızı 67 senedir titizlikle oluşturduk, koruduk, yatırım yaptık. Bu çabaların karşılığını Brand Finance tarafından yapılan sıralamada da görüyoruz. Bu yıl Brand Finance’in 8. kez hazırladığı ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasında ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olduk. Bu sıralamada ilk defa Türkiye’den bir banka zirveye yerleşti. Bu sonuç Akbank’ın olduğu kadar Türk Bankacılık sektörünün gücünün de bir yansıması. Bu başarımızdan büyük mutluluk duyuyoruz. Markamızın bugün geldiği noktada gelmiş geçmiş bütün çalışanlarımızın büyük emeği ve özverisi var. Bu önemli başarıdan dolayı tüm Akbanklılara ve ilk günümüzden itibaren yanımızda olan tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum….”

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
4 ikinci el araç
İkinci el araç satışında sınırlamalar kapıda!
5 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
Güncel Haberler
enflasyon (2)
Yüksek gelirli tüketici, enflasyon dalgasında sörf yapıyor
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Penti'den Harry Potter'ın 21. yılına özel koleksiyon
Penti’den Harry Potter’ın 21. yılına özel koleksiyon
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye Araştırmacılar Derneği bilimsel olmayan siyasi araştırmalardan rahatsız: Amaç toplumu manipüle etmek!
Haberler
Türkiye Araştırmacılar Derneği bilimsel olmayan siyasi araştırmalardan rahatsız: Amaç toplumu manipüle etmek!
Marketing Türkiye
3 Haziran 2022
Helikopterle kaybolan Eczacıbaşı çalışanlarının kimlikleri belli oldu
Haberler
Helikopterle kaybolan Eczacıbaşı çalışanlarının kimlikleri belli oldu
Seda Başpınar
10 Haziran 2022
zumrut arol bekce bkm
Haberler
BKM CEO’su Zümrüt Arol Bekçe: “Biz hep siyasi şakalar yaptık”
Seda Başpınar
10 Temmuz 2022
Artık tatilleri dijital uygulamalar planlıyor
Haberler
Artık tatilleri de dijital uygulamalar planlıyor
Gizem Yıldız
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.