10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Bosch’un yeni reklam filmi yayında

Marketing Türkiye
17 Haziran 2013
2 dk okuma

“Yaşam için teknoloji” sloganıyla sadece bugünü değil, geleceğimizi de iyileştiren teknolojiler sunan Bosch Ev Aletleri’nin buzdolaplarının HydroFresh çekmecesi için hazırlanan reklam filmi, televizyon kanallarında yayımlanmaya başlandı. Filmde, sebze ve meyveleri çok uzun süre taptaze tutan HydroFresh çekmecesi için çok basit ama çarpıcı bir anlatım seçildi. Çekmeceye yeni konan elmalardan birini alan delikanlıya anne “önce eskileri bitirin” diye sesleniyor. Delikanlı, çekmecede farklı köşelerde duran elmalardan hangisinin “eski” olduğunu anlamaya çalışıyor. Eviriyor çeviriyor, kokluyor, yokluyor ve sonunda her ikisinden de birer ısırık alıyor ama yine de hangisinin “eski” olduğunu bulamıyor.

Bosch’un HydroFresh çekmecesinde sebze ve meyveler çok uzun süre taptaze
İki kat daha uzun süre tazelik sunmasıyla çok ayrıcalıklı olan HydroFresh çekmecesini ve günlük hayata kattığı değeri anlatan Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, “Bosch buzdolaplarımızın sahip olduğu HydroFresh çekmecesi pek çok mevsim sebze ve meyvesini taptaze ve sağlıklı tutmanın en akıllı yolunu sunuyor. Mükemmel saklama koşulları sunan HydroFresh teknolojisi, vitamin ve nem kaybını önleyerek sebze ve meyvelerin besin değerlerini daha uzun süre muhafaza ediyor ve yiyecekleri iki kat daha uzun süre taze tutuyor. Böylece de meyvenin eskiden beridir mi buzdolabında durduğu yoksa yeni alınıp mı buzdolabına konmuş olduğunu ayırt etmek pek mümkün olmuyor. HydroFresh çekmecesinin bu eşsiz tazelik özelliğini reklam filmimizde aracılığıyla bir anne-oğul diyaloğu üzerinden anlatıyoruz” dedi.

Bosch’un HydroFresh çekmecesi küçük bir ayrıntı ama hayatımızda fark yaratıyor
Filmle ilgili Altıncı Duyu Reklam Ajansı’nın verdiği bilgiler şöyle: “Bosch, küçük ayrıntılar üzerine geliştirdiği teknolojilerle fark yaratan bir marka. Daha önce hiç üzerinde düşünmediğiniz ama birinin sizin yerinize düşünüp hayata geçirdiğini görünce, ne kadar önemli olduğunu fark ettiğiniz şeyler bunlar. HydroFresh çekmecesi de bunlardan biri. Çekmecede, havayla teması tamamen ya da kısmen kesen küçük bir kilit sistemi var. Bu kilidi sağa ya da sola çekerek, sebze ya da meyveler için daha uygun bir ortam yaratarak daha uzun koruma sağlayabiliyorsunuz. Bosch’un HydroFresh çekmecesinin, o ana kadar kafa yormadığınız bu ayrıntısının hayatımıza getirdiği farkı, dolaylı hiçbir anlatıma girmeden, bir delikanlı aracılığıyla herkesin deneyimlemesini istedik.”

Filmin Künyesi
Reklam Ajansı: Altıncı Duyu Reklam Film ve Komünikasyon Tic. A.Ş.
Reklamveren: BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. (Bosch)
Ürün: Bosch HydroFresh Buzdolabı
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Yapım Şirketi: Kala Film
Müzik: Temel Zümrüt

1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
3 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
4 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
5 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Güncel Haberler
ON Dijital’e global ödül: "Türkiye’nin En İyi Dijital Bankası" seçildi
ON Dijital’e global ödül: “Türkiye’nin En İyi Dijital Bankası” seçildi
2025’te zihnimizi şekillendirenler...
2025’te zihnimizi şekillendirenler…
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil...
Haberler
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil…
İrem Alimoğlu
5 Ekim 2025
Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Haberler
Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Sena Tufan
1 gün önce
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Haberler
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.