20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Borsan Kablo’nun yeni Genel Müdürü Arbek Akay oldu
Haberler

Borsan Kablo’nun yeni Genel Müdürü Arbek Akay oldu

Marketing Türkiye
3 Nisan 2018
1 dk okuma

Ağır sanayi sektörünün deneyimli yöneticisi Mehmet Arbek Akay, Borsan Kablo’nun Genel Müdürlüğü görevine getirildi.

Borsan Kablo’da Genel Müdürlük görevine sanayi sektörünün deneyimli ismi Mehmet Arbek Akay’ı getirdi. Profesyonel yaşantısında 1995 yılında reklam sektöründe başlayan Akay, 2000 yılında Assan Alüminyum bünyesinde alüminyum sektörüne adım attı. Yurt dışı ve yurt içi pazarlarda satış, pazarlama ve kurumsal strateji planlama ve kurumsal performans yönetimi konularında uzmanlaşan Arbek Akay, bu süreçte verimlilik, proje yönetimi ve proses planlama alanlarında da farklı projelere imza attı.

2012-2015 yılları Assan Alüminyum Kurumsal Strateji ve Pazarlama Direktörü görevini yürüten Akay, küresel pazarlar ve rekabet alanındaki bilgi birikimiyle Türkiye Alüminyum Sanayicileri Derneği (TALSAD), Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM)’in yanı sire Avrupa Alüminyum Birliği (EAA) ve Alman Metal Distribütörleri Birliği (WGM)’de de sektör temsilcisi olarak sorumluluk aldı.

2015 yılında, ülkemizin ilk endüstriyel alüminyum üreticisi Teknik Alüminyum’ın Genel Müdürlüğünü üstlenen Akay, bu kurumda 2018 yılı başına dek görev yaptı. Akay, bu görevinde, aile şirketinden profesyonel yönetim ve kurumsal yapıya değişim sürecini ve bu süreç paralelinde kendi oluşturduğu TAM / Teknik Alüminyum Mükemmellik Vizyonu çerçevesinde mükemmellik ve insan odaklı kurum kültürü dönüşümünü yönetti.

Akay, genel müdürlüğü süresince, şirketin teknolojisi, ArGe ve yeni ürün bazlı rekabet gelişimi, kapasite kullanım artışı, iç ve dış pazarlarda büyüme, müşteri memnuniyeti ve güveni, sürdürülebilirlik ve insan odaklılık konularında çalışmalara imza attı. Bu dönemde, şirketin çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyeti skorlarında kayda değer artış elde edildi.

1973 doğumlu olan Akay, Adolf Reichwein Gymnasium (Almanya) ve Cağaloğlu Anadolu Lisesi’nin ardından, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünde ve yöneticilik kariyeri paralelinde Sabancı Üniversitesi’nde yüksek lisansını (Executive MBA) tamamladı.

Evli ve 1 çocuk babası olan Akay, ileri derecede Almanca ve İngilizce biliyor.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Sena Tufan
4 hafta önce
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Sena Tufan
2 hafta önce
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Haberler
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
İrem Alimoğlu
19 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.