20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Boğaziçi Üniversitesi Twitter paylaşımlarında ilk 10'a girdi
Haberler

Boğaziçi Üniversitesi Twitter paylaşımlarında ilk 10’a girdi

Marketing Türkiye
14 Kasım 2017
1 dk okuma

World 100 Reputation Network, 33 ülke, 252 üniversite arasında yaptığı araştırmada, Boğaziçi Üniversitesi Twitter etkileşiminde Avrupa’da birinci, dünyada da dokuzuncu sırada yer aldı.

World 100 Reputation Network, dünya çapında üniversitelerin Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarını kapsayan raporunu yayınladı. Rapora dünya genelinde 33 ülkeden 252 üniversite dahil edildi. Times Higher Education (THE), QS, ARWU ve US News and Reports’un verilerine dayanarak hazırlanan sıralamaya dünyanın önde gelen üniversiteleri dâhil edilirken, üniversitelerin Twitter etkileşimleri dört istatistiksel veri üzerinden değerlendirmeye alındı. Retweet’lenen tweet’lerin yüzdesi, ulaşılan retweet yoğunluğu, beğenilen tweet yüzdesi, ulaşılan beğeni miktarı üzerinden yapılan değerlendirme neticesinde ortaya çıkan puanlar sıralandı.

Dünyanın önde gelen MIT, Harvard, Princeton, Yale ve Cambridge gibi üniversitelerini Twitter etkileşiminde geride bırakan Boğaziçi Üniversitesi resmi Twitter hesabından yaz aylarında atılan 1322 tweet’in yüzde 75’i takipçileri tarafından retweet edilirken, yüzde 82’si de beğenildi.
Metin-GokselBoğaziçi Üniversitesi Kurumsal İletişim Direktörü Metin Göksel, üniversite olarak twitter hesaplarının yönetimi hakkında şu bilgileri verdi: “Şu anda üniversitemizin resmi hesabının 80 bine yakın takipçisi bulunmakta ve bu sayı düzenli olarak artıyor. Genel olarak hemen hemen her gün okul tarafından hazırlanan ve yayınlanan haber paylaşımlarına yer veriliyor. Ortalama olarak günde 2 tweet paylaşıyoruz. Tanıtım dönemlerinde bu sayı artabiliyor. Ancak burada; öğrencilerimiz, mezunlarımız veya akademisyenlerimiz hakkında gelişmelere yer vermeye, kurumun başarıları ve çalışmalarını duyurmaya ve en önemlisi de akademik araştırmalarımızı anlatmaya çalışıyoruz. İzleyiciler bir üniversiteden üretilen bilgiyi paylaşmasını beklemekte. Buna özellikle özen gösteriyoruz” dedi.

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
5 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Güncel Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Haberler
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sena Tufan
19 Ekim 2025
Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Haberler
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
İrem Alimoğlu
8 Kasım 2025
Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary'e göre yılın kelimesi "Vibe Coding"
Haberler
Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary’e göre yılın kelimesi “Vibe Coding”
Nafizcan Önder
11 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.