7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri ve Boyner Grup,“All-Lıne” pazarlama projeleri üretti
Haberler

Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri ve Boyner Grup,“All-Lıne” pazarlama projeleri üretti

Marketing Türkiye
29 Ocak 2016
2 dk okuma

 

 

Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri, Dijital Pazarlama dersini  Boyner Grup işbirliğiyle tamamladı.

Dersi alan Boğaziçililer, Türkiye’de Boyner Grup’un öncülük ettiği, online ve offline perakende deneyimini biraraya getiren ‘all-line’ mağazacılık konsepti üzerine yenilikçi projeler üretti.

Üniversite-özel sektör işbirliği anlayışıyla gerçekleştirilen derste Beymen, Boyner, Morhipo ve Hopi’nin dijital pazarlama stratejileri ile ilgili sunumlar Boyner Grup yöneticileri tarafından yapılırken, geleceğin dijital pazarlama projelerini yönetecek Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri de sektörün gerçek zorluk ve örneklerinden hareketle dijital pazarlama projeleri üretti.

Boyner Grup şirketlerinden toplam 7 yönetici dönem boyunca yaptıkları sunum ve toplantılarla 10 farklı grupta 40 Boğaziçi Üniversitesi öğrencisinin projelerini hazırlamasına destek oldu.

“All-line” Perakendecilik Dönemi

Boyner Grup 2015 yılı itibariyla müşterilerine her kanaldan (online, mağaza, mobil) tek kanal gibi ulaşabileceği, “all-line” adını verdiği yeni bir stratejiyi hayata geçirdi. Kasım ayında Boğaziçi Üniversitesi’nde düzenlenen AD440 buluşmasında Boyner Grup yöneticileri öğrencilere “all-line” perakendeciliğin detaylarını aktarırken bu stratejinin şirkete yayılması için yaptıkları projeleri paylaştılar. Beymen.com.tr, Boyner.com.tr, Morhipo.com ve Hopi’nin yöneticileri öğrencilere bu stratejiler içinde farklı segmentlere hitap eden kampanyalar dizayn etmeleri için hedefleri aktardı.

Prof. Dr. Ayşegül Toker: Teori ile Pratiğin Buluşması

AD 440 dersini öğrencilerle buluşturan Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker konu hakkında şunları kaydetti: “Öğrencilerimiz mezun olduktan sonra çok farklı sektörlerde çalışma imkanı buluyorlar. Özellikle e-ticaret alanında Türkiye’de perakende sektörü gelişime çok açık ve önemli bir potansiyeli var. İnternet, mobil ve mağaza entegrasyonunu sağlayan projeleri Türkiye’nin önde gelen gruplarından dinlemek öğrencilerimiz için teori ve pratiğini birleştiren önemli bir çalışma. Dijital Pazarlama gibi bir derste teorinin verilmesinin yanı sıra uygulama aşamasında gerçek markalarla çalışılması da öğretici bir süreç sağlıyor. Boyner Grup’un farklı müşteri segmentlerine hitap eden lider markaları için öğrencilerimin geliştirdiği strateji ve yenilikçi yaklaşımlar beni gerçekten çok mutlu etti. Üniversite-sanayi işbirliği anlamında da iyi bir örneğe imza attığımızı düşünüyorum” dedi.

Öğrencilere İş ve Staj İmkanı da Sunuluyor

Boyner Grup İnsan Kaynakları, Kurumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlikten Sorumlu Başkan Yardımcısı İdil Türkmenoğlu ise şunları söyledi: “Boğaziçi Üniversitesi ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde de özellikle dijital projelere ilgi duyan gençlerle tanışmaktan, onların yenilikçi fikirleriyle Boyner Grup içindeki öncü projeleri tazelemekten büyük mutluluk duyduk. Değişen müşteri ihtiyaçları ve gelişen teknoloji ile perakende en yenilikçi ve hızlı sektörlerden biri haline geldi, yepyeni görevler türedi. Hem e-ticaret hem de “all-line” perakende ve mağazacılık genç profesyonellerin tercih ve beklentilerine çok uygun çalışma koşulları taşıması ve dinamik olması sebebi ile ilgi çekici bir kariyer imkanı sunuyor. Perakende hızlı yükselme ve yüksek kazanç  fırsatları, inisiyatif alabilme, çok yönlü çalışma, işin hızı ve hemen sonuç alabilme, networking fırsatları, sosyal ortamlar ve  esnek çalışma gibi imkanlar nedeniyle cazip. Bu işbirliği perakende sektörüne ilgi duyan 4. sınıf öğrencileri için yeni bir bakış açısı sunuyor. Öğrencilerin sektörü tanımalarını ve isterlerse staj yapmalarını sağlıyoruz. Boğaziçililer yaratıcılıkları, cesaretleri ve ezberbozan yaklaşımlarıyla yine fark yarattılar. Boğaziçi Üniversitesi’yle yaptığımız işbirlikleri önümüzdeki yıllarda da devam edecek.” dedi. İdil Türkmenoğlu AD440-Dijital Pazarlama dersinde tanıştıkları öğrencilere iş ve staj imkanları konusunda öncelik tanınacağını da ifade etti.

 

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yılın en dikkat çeken Halloween kampanyaları...
Haberler
Yılın en dikkat çeken Halloween kampanyaları…
Sena Tufan
1 hafta önce
Golden Drum 2025'in sonuçları açıklandı... TBWA Istanbul'a tam 9 ödül!
Haberler
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Apple hisseleri, iPhone 17 satışlarıyla rekor kırdı
Haberler
Apple hisseleri, iPhone 17 satışlarıyla rekor kırdı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.