BKM Mutfak marka yüzü mü yoksa kampanyayı da mı onlar yaptı?
BKM Mutfak, Peyman’dan sonra epeydir reklam kampanyalarında yer almıyordu. “Bir geldi pir geldi” dedirtecek tatta iç içe geçmiş Vodafone kampanyası ile ekrana sıkı bir dönüş yaptı. Dedim ya, “eğlendiren, güldüren reklam dikkat çeker, sattırır” işte tam da bu türden bir kampanya ile hemen tüm BKM Mutfak kadrosu ekranda. Kampanyanın ilk çıkış reklamında yer alan oyuncular bir festival geçişinde, GSM operatörlerinin hep birden “en iyisi, en ucuzu, en kalitelisi” benim söyleminin meydana getirdiği kafa karışıklığına vurgu yaparak, halk arasında böylesine durumlarda sıklıkla söylenen “kafa gitti” metaforunu kullanıyor. Yaratıcı iş onların mı bilemedim ama BKM Mutfak’ın güçlü yanlarından biri skeçlerinde halkın ortak içgörüsünü eğlenceli bir biçimde yakalaması. Bu “kafa gitti” işi de onlardan bir tanesi. Kampanyanın ikinci filmi konuşan fatura fikrine gelince, çok eğlenceli ve dikkat çekici olduğunu söylemeliyim. Ben benzerlerini görmedim ancak Vodafone’daki haliyle fikir orijinal ise ve kimin aklına geldiyse onun da alnından öpmek lazım.
Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır.
Güncel Haberler