9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

BKM Mutfak ekibinden Vodafone’lulara Fasl-ı Muhabbet

Marketing Türkiye
19 Ağustos 2012
1 dk okuma

Vodafone, iletişim yüzü BKM Mutfak oyuncuları ile abonelerine hoş bir bayram sürprizi yaptı.  15 – 17 Ağustos tarihleri arasında Cemil Topuzlu Harbiye Açıkhava Tiyatrosu’nda sahnelenen “Vodafone ile Fasl-ı Muhabbet” gösterisinde BKM oyuncuları izleyenlere kahkaha dolu bir bayram şenliği yaşattı. Vodafone’un, tüm Türkiye’nin severek izlediği iletişim yüzü BKM oyuncularıyla gerçekleştirdiği Fasl-ı Muhabbet gösterisine Vodafone’luların ilgisi büyüktü. 
 
 
Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak odağına müşteri memnuniyetini yerleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde, Türkiye’nin dört bir yanında abonelerimizin beklentilerini izleyerek, daha öne karşılanmamış ihtiyaçlarına yanıt vermek, bu ihtiyaçları onlardan önce öngörerek hayatlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Hedefimiz, Türkiye’nin en çok tercih edilen, güvenilen markası olmak. Ancak özellikle son bir yıllık süre zarfında yaptığımız araştırmalar sonucu, sektörümüzde sunulan ve hizmet ve iletişim modelinin, teknolojiyi karmaşık hale getirdiğini görüyoruz. Örneğin faturalı müşterilerin %75’i, faturasız müşterilerin ise %45’i’i hangi tarifeye sahip olduğunu bilmiyor. Tüketici kanadındaki bu karışıklığı ihtiyaç odaklı, kolaylaştırılmış hizmetlerle çözümlemeyi hedeflediğimiz yeni dönemimizde, BKM Mutfak oyuncularının da yarattığı sinerjiyle, tüketici odaklı vizyonumuzu bir adım ileri taşıyor; “teknoloji müşterilerimizin kafasını karıştırmamalı, hayatını kolaylaştırmalı” diyerek, ürün ve servislerimizi abonelerimize dokunabildiğimiz her noktada daha kolay anlaşılır ve erişilebilir kılmayı hedefliyoruz.”
 
 
BKM Mutfak oyuncularının, mobil iletişim alanındaki tüm bu yeniliklerin birer tüketicisi olarak, aynı zamanda kitlelere dokunabilen profilleri dolayısıyla Vodafone markasıyla birebir örtüştüğünün altını çizen Öğüt, şunları söyledi: “BKM oyuncuları ülkenin demografisini çok iyi gören, farklı yaş gruplarına hitap eden ve bunu güldürerek yapabilen bir profil çiziyor. Bu, Türkiye’nin dört bir yanında 18.4 milyon abonesi olan bizim gibi bir operatör için çok önemli bir avantaj. Hep altını çizdiğimiz gibi, Vodafone Türkiye olarak asıl hedefimiz Türkiye’de herkesi kapsamak ve bu duyguyu abonelerimize anlamlı bir şekilde aktarabilmek. BKM Mutfak oyuncularıyla bu anlamda başarılı bir işbirliği gerçekleştirdiğimizi düşünüyoruz”.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Haberler
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Marketing Türkiye
3 hafta önce
En çok konuşulan bakanlar
Haberler
En çok konuşulan bakanlar
Marketing Türkiye
13 Mart 2025
İşverenler, çalışmayan beyaz yakalıya yöneldi!
Haberler
İşverenler, çalışmayan beyaz yakalıya yöneldi!
Marketing Türkiye
17 Mart 2025
Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.