22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Biznet'e yeni kurumsal iletişim ve pazarlama direktörü
Haberler

Biznet’e yeni kurumsal iletişim ve pazarlama direktörü

Marketing Türkiye
31 Ekim 2018
1 dk okuma

Biznet’in Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörlüğüne sektörün deneyimli ismi Mine Zaim Özcan getirildi.

Türkiye’nin siber güvenlik alanında projelendirme, danışmanlık ve denetim hizmetleri sunan güvenlik entegratörü Biznet Bilişim, rekabetin yoğun olduğu, telekomünikasyon ve bilişim sektörlerinde edindiği 10 yılı aşkın deneyimiyle iletişim dünyasında 360 derecelik bir bakış açısına sahip bir profesyonel olarak Mine Zaim Özcan’ı tercih etti.

Karadeniz Teknik Üniversitesi İşletme Bölümünden 2002 yılında mezun olan Özcan, yüksek lisans eğitimini İngiltere’de Bournemouth Üniversitesi’nde Uluslararası Pazarlama Yönetimi alanında aldı. Çalışma hayatına İngiltere’de başlayan Özcan, burada geçirdiği 3 yıl boyunca danışmanlık ve proje koordinatörlüğü gibi görevler üstlendi. 2008 yılında Türkiye’ye dönen Mine Zaim Özcan, Huawei Türkiye’de Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü olarak çalışmaya başlayarak kariyerinde önemli bir kilometre taşına daha imza attı. Huawei’de geçirdiği 9 yıl boyunca etkinlik yönetimi, reklam, dijital PR, sponsorluk iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk olmak üzere pazarlama iletişiminin tüm alanlarında koordinasyon sağlayan Özcan, birçok proje ile globalde başarıyla temsil etti.

Son olarak, Huawei Grup’un yeni markası Honor Türkiye’de Pazarlama Direktörü olarak çalışan Mine Zaim Özcan, markalaşma, dijital pazarlama, etkinlik yönetimi, dijital reklam, PR, sponsorluk gibi alanlarda çalışarak markanın pazara giriş stratejisine önemli katkılar sağladı.

Ekim 2018 itibarıyla Biznet’te Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başlayan Özcan, markanın tüm iletişim ve pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye
21 Ekim 2025
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
Haberler
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
İrem Alimoğlu
27 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.