20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
Haberler

“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı

Nafizcan Önder
21 Ağustos 2025
2 dk okuma

Sporun birleştirici gücünü yıllardır toplumsal faydaya dönüştüren Anadolu Efes, bu yıl da geleneğini sürdürdü. EuroLeague tarafından iki kez “Avrupa’nın En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi” ile ödüllendirilen kulüp, 2024-2025 sezonu One Team projesini Antalya’da Corendon Turizm Grubu, ZİÇEV ve Muratpaşa Belediyesi ortaklığıyla gerçekleştirerek özel sporculara unutulmaz bir deneyim sundu.

Geçmişte EuroLeague tarafından üst üste iki yıl “Avrupa’nın En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi” ödülüne layık görülen Anadolu Efes, bu kez özel eğitime gereksinimi olan gençlere basketbol aracılığıyla sosyal gelişim fırsatı sundu. Antalya’da düzenlenen projeye katılan 15 özel sporcu, sekiz hafta boyunca hem basketbol antrenmanlarıyla sahaya çıktı hem de iletişim, takım ruhu, motivasyon ve sorumluluk gibi alanlarda atölye çalışmalarına katıldı.

“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı
“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı

“Biz Varsak Herkes Tam”

“Biz Varsak Herkes Tam” sloganıyla yürütülen projede, basketbolun birleştirici gücü genç sporcuların özgüven kazanmalarına ve sosyal hayata daha güçlü katılmalarına aracılık etti. Projenin son haftasında gerçekleştirilen kurabiye atölyesi ise katılımcılara sorumluluk bilinci ve ekip çalışmasının önemini deneyimleme imkânı sundu.

Erkan Yılmaz’dan ilham

“Biz Varsak Herkes Tam”: Anadolu Efes’ten toplumsal eşitlik odaklı sosyal sorumluluk adımı

Anadolu Efes’in başarılı forveti Erkan Yılmaz, bu sezonun One Team Elçisi olarak projeye destek verdi. Yılmaz, antrenmanlara katılarak saha içi ve saha dışı tecrübelerini paylaşırken, özel sporculara azim ve dayanışma üzerine ilham verici mesajlar verdi.

Sosyal gelişim odaklı bir yolculuk

Muratpaşa Belediyesi’nin basketbol antrenörü İrgecan Işık da One Team Koçu olarak projeyi yönetti. Katılımcıların bireysel ihtiyaçlarına göre şekillenen antrenmanlar, genç sporcuların özgüvenlerini artırırken sosyal bağlarını da güçlendirdi.

Anadolu Efes, her sezon olduğu gibi bu yıl da partnerlerinin desteğiyle basketbolun toplumsal gücünü sahaya taşıdı ve sporun sadece bir oyun değil, aynı zamanda bir sosyal gelişim aracı olduğunun altını bir kez daha çizdi.

Anadolu Efes One Team
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Haberler
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Marketing Türkiye
2 gün önce
Kumar bağımlılığıyla mücadelede sorumlu kim?
Haberler
Kumar bağımlılığıyla mücadelede sorumlu kim?
Nafizcan Önder
11 Kasım 2025
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Haberler
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Sena Tufan
7 Kasım 2025
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
Haberler
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
İrem Alimoğlu
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.