Birleşmiş Markalar Derneği: Mağaza satışları yüzde 70 oranında düştü

Birleşmiş Markalar Birliği, koronavirüs önlemleri kapsamında önceliğin çalışanların ücretlerinin ödenmesi olduğunu söyleyerek virüs nedeniyle mağaza satışlarının yüzde 70 oranında düştüğünü belirtti.

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel tarafından yapılan açıklamada, alışveriş merkezlerinde mağaza satışlarının geçen hafta koronavirüs nedeniyle yüzde 70 oranında düştüğünü söyledi.

84 markayı ve 70 bin yerli mağazayı temsil eden Sinan Öncel, Reuters’a yaptığı açıklamalarda şirketlerin düşük satış kaynaklı zararı telafi edemediklerini ve online satış altyapısının yetersiz olduğunu söyledi. Öncel ayrıca, önceliklerinin çalışanların ücretlerini vermek olduğunu belirtti.

İLGİLİ HABERLER