Billboardlarda reklam verirken yapılan en büyük hata
En iyi billboard noktaları pahalıdır; çünkü en çok insan geçen noktalarda bulunurlar. Bu bilgi cepte. Bunun üzerine bir billboard şirketini arayıp mükemmel billboard noktasını seçiyorsunuz. Olabileceğinin en etkisi olsun istiyorsunuz değil mi? Pazarlama için harcadığınız her kuruşun doğru yere gittiğinden emin olmalısınız.
Tecrübesiz billboard tasarımcılarının yaptığı ve billboardınızın tamamını güme götürecek tek bir büyük hata var; geçiş süresini çok kısa tutmak.
İnsanlar reklamınızı görünce tamamını okumak için arabalarını yol kenarına çekmek zorunda kalmamalılar; bu tabi ki çok belli ve anlamlı bir talep. Ancak birçok billboard tasarımcısı bu hataya düşüyorlar.
Yazı uzunluğu MİNİMUM 90 cm olmalı. Bu kural 9 metre veya üzeri billboardlar için geçerli. Daha küçük billboardlarda küçük fontlar kullanabilirsiniz, ama onlar da 90 cm’e 9 metre oranına uygun olmalılar.
7 ya da 8 kelimeden daha fazlasını kullanmayın. Bu her boy billboard için geçerli.
İnce, dar ve süslü fontlar çoğu senaryoda etkili olmayacaktır –eğer kelime sayınız çok azsa ve yazılan şey yanlış okunmaya hiç müsait değilse bu durum geçerli değildir.
Büyük harf kullanımını minimuma indirin. Araştırmalar, cümle başındaki büyük harfin arından gelen küçük harflerin daha kolay ve hızlı okunduğunu belirtiyor.
Kontrast, kontrast, kontrast… Yazılar bütün ışıklarda görülebilir olmalı. Nokta. İyi bir tasarımcı bunun bilincindedir.
Eğer bu kurallara uyarsanız mesajınız kitlelere ulaşacaktır ve dönüşler daha çabuk olacaktır.
Kaynak: arizonabillboardcompany.com