23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beşiktaş'tan yeni iletişim kampanyası: “Come. Come. Whoever you are”
Haberler

Beşiktaş’tan yeni iletişim kampanyası: “Come. Come. Whoever you are”

Marketing Türkiye
15 Ocak 2018
1 dk okuma

Geçtiğimiz yıl “Come to Beşiktaş” kampanyası ile tüm dünyada  ses getiren Beşiktaş, bu kampanyayı üst seviyeye çıkarıyor. Yurt dışına özel olarak hazırlanan yeni iletişim kampanyasında Mevlana Celaleddin Rumi’nin “Come. Come. Whoever you are” (Gel gel, yine gel, kim olursan ol yine gel) sözleri yer alıyor.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Vodafone Park’ta düzenlenen tanıtım toplantısında, kulübün yeni iletişim kampanyasının detaylarını basına sundu. Kampanyaya önemli bir bütçe ayırdıklarını söyleyen Orman “‘Come to Beşiktaş’ kampanyası taraftarımızın bulduğu bir slogandı ve 1.2 milyar insana ulaştı. Artık bu kampanyayı biraz daha büyütmeyi düşündük ve yeni kampanyamızı açıklıyoruz. Bu kampanya yurt dışı ağırlıklı olacak ve tekrar dünyanın konuşacağı bir kampanya olacaktır. Kampanyanın amacı din, dil, ırk gözetmeden herkesi Beşiktaş’a çağıracak bir reklamdır. Reklam filmimizi, Mevlana Celaleddin Rumi’nin ‘Gel gel, yine gel, kim olursan ol yine gel’ sözleri ile duyurduk” dedi.

“Come. Come. Whoever you are” kampanyasının reklam filmi Muhabbet imzası taşırken, reklam filminde Beşiktaş’ın ünlü oyuncuları ve birçok kültürden insanlar yer alıyor. Fikret Orman daha önce yaptığı açıklamada, Beşiktaş taraftarının ortaya çıkardığı “Come to Beşiktaş” sloganın başarılı bir global kampanyaya dönüşmesinin altında İletişimden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Candaş Tolga Işık’ın olduğunu söylemişti.

Kampanya Künyesi:

  • Reklamveren: Beşiktaş
  • Reklamveren Yetkilileri: Umut Kutlu,Sinem Süslü, Seda Savran
  • Reklam Ajansı: Muhabbet
  • Kreatif Direktörler: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
  • Kreatif Strateji: Sedcan Altundal
  • Yaratıcı Ekip: Pelin Ün, Roksan Sarıoğlu, Emre Günaydın, Selin Uğur, Şadi Akbudak
  • Ajans Prodüktörü: Levent Köstepen
  • Müşteri İlişkileri: Türkü Yaka
  • Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz
  • Yönetmen: Burcu Matur
  • Sound Design: Oğuz Kaplangi, Serkan Çeliköz
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güven sorunu çözüldü, her 3 kişiden 1'i kripto para işlemi yapıyor!
Haberler
Güven sorunu çözüldü, her 3 kişiden 1’i kripto para işlemi yapıyor!
Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Haberler
Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Advertorial
2 hafta önce
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
İrem Alimoğlu
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.