17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beşiktaş yeni formalarını tanıttı
Haberler

Beşiktaş yeni formalarını tanıttı

Nafizcan Önder
18 Ağustos 2020
3 dk okuma

Beşiktaş JK ve adidas, uzun yıllar süregelen iş birliğini ”Beşiktaş Aşkına İmza At!” projesiyle daha da pekiştirdi. adidas ve Beşiktaş JK’nın COVID_19 salgını nedeniyle 2019/2020 sezonunda futbolcu ve taraftarın birinden uzak kalarak statlarda buluşamamasından yola çıkarak hazırladığı “Beşiktaş Aşkına İmza At!” projesi kapsamında, futbolcular taraftarların imzaladığı formalar ile sahaya çıkacak…

Projenin startı 18 Ağustos Salı günü Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi ve adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay’ın katılımıyla Vodafone Park’ta düzenlenen basın toplantısında, 2020-2021 sezonu formalarının lansmanıyla eş zamanlı olarak verildi. Yeni sezon formaların tanıtımına Beşiktaşlı futbolcular Atiba Hutchinson, Ersin Destanoğlu ve Fabrice N’Sakala, altyapıdan Serdar Saatçi, Emirhan Delibaş ve Berkay Vardar ile Beşiktaş JK Kadın Futbol Takımı’ndan Senem Pınar Özer, Berdan Bozkurt ve Emine Yaren Çolak katıldı.

“Beşiktaş Aşkına İmza At!”

Proje, www.besiktasaskinaimza.net web sitesinin 20 Ağustos 2020 Perşembe günü açılmasıyla hayata geçecek. Beşiktaş taraftarları siteye girerek forma çizimleri üzerinde ayrılan yerleri kategorilere göre seçip imzalarını atacak ve formaya attığı bu imza ile hem forma satın alacak hem de seçtiği kategoriye göre kulübe destek sağlayacak. İmzalar daha sonra tasarımcılar tarafından el emeği ile formalara aktarılacak ve taraftarların imzasını taşıyan formalar üretilecek. İmzalar tamamlandığında ve formalara aktarıldığında Beşiktaş futbol takımı kendi sahasında oynayacağı bir derbi maçında bu formalar ile sahaya çıkacak. Ayrıca, taraftarların desteğine karşılık satın alınan formalar futbolcuların imzasıyla destek veren taraftarlara gönderilecek.  

Çebi: “Hepimize uğurlu geleceğine inandığımız formalarla şampiyonluğu hedefliyoruz”

Zorlu bir sezonu geride bıraktıklarını söyleyen Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nur Çebi, Haziran ayında başlattıkları öze dönüş kampanyasında başta taraftar olmak üzere, destekçiler ve iş dünyasının değerli temsilcilerinin kampanyaya gösterdikleri ilgi nedeniyle memnuniyetini dile getirdi. Kampanyanın farklı projeler ile devam edeceğini söyleyen Çebi, sözlerini şöyle sürdürdü: “Taraftarlarımızın, kulübümüzün ve tabii ki benim ortak dileğimiz bu formalarla şampiyon olmak. Bu süreçte hepimiz elimizi taşın altına koyduk ve tüm gayretimizle şampiyonluğa gideceğimize inanıyorum.”

Atalay; “Formaların yaratıcısı, imzalarıyla katkıda bulunan taraftarlarımız olacak”

Çebi’nin ardından sözü alan adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay, ilk olarak yeni formaların tasarımına ve yüksek teknoloji özelliklerine değinerek, dijital imza projesiyle ilgili olarak “Her zaman taraftarlar oyuncu imzalı formalara ulaşmak için heyecanla bekler; ancak bu yıl taraftarın coşkusundan uzak kalan oyuncularımızın da bu motivasyona ihtiyacı olduğunu biliyoruz. Ve ilk defa taraftarların imzalarından oluşan, takım tarafından da bir derbi mücadelesinde giyilecek formalarla daha önce yapılmamış bir işi hayata geçiriyoruz. Bu kampanyanın özünde taraftarımız ve takımımız arasındaki duygusal bağ var. İçinde özlem, sevgi ve birbirine kenetlenmenin olduğu karşılıklı bir destek. Bu yeni projemizle taraftara diyoruz ki mesafeler önemli değil, önemli olan aramızdaki bağ. Bu yüzden diyoruz ki “Beşiktaş aşkına imza at ve formanla kalplerdeki yerini al”

2020-2021 SEZONU YENİ FORMALAR

Özel lansman etkinliğinde tanıtılan Beşiktaş Futbol takımlarının 2020-2021 futbol sezonunda giyeceği formalar, Beşiktaş’ın taraftarının gönlünde yer tutan efsane formalarından aldığı ilhamla “Beşiktaş Aşkını” temsil ediyor. İç Saha Forması; Beşiktaş’ın efsane 90-91 sezonu formalarından esinlenerek hazırlandı. Asaleti yansıtan diyagonal beyaz-gri rengiyle ve adidas ikonik 3 bant detaylarıyla 90’lı yılları yaşatıyor.

Deplasman Forması ise Beşiktaş’ın simge çubuklu formasından ilhamla, “pinstripe” tasarım detaylarıyla yeniden yorumlandı. Cesur ve güçlü görünümü ile fark yaratıyor. Üçüncü Forma; Beşiktaş’ın armasında yer alan Türk bayrağındaki cesur kırmızı renkten ilhamla geleneksel renklere alternatif forma olarak tasarlandı. Kollarında yer alan kartal tüyü desenleri ile dikkat çekiyor.

Beşiktaş yeni formalarını tanıttı

“BEŞİKTAŞ AŞKINA İMZA AT!” proje künyesi:

Kreatif Ajans: Wunderman Thompson

Yönetici Kreatif Direktör: Sami Basut

Yönetici Ortak: Fulya Özarı

Kreatif Direktör: Ümit Taşlı

Yaratıcı Grup Lideri: Onur Kutluer

Art Direktör: Burak Tozkoparan

Jr. Art direktör: Doğa Çalık

Müşteri Süpervizörü: Nuran Rona

Proje Yöneticisi: Ferhat Badur

Müşteri Temsilcisi: Barlas Çetin

PR Ajansı: Ogilvy İstanbul

adidas Ahmet Nur Çebi Beşiktaş beşiktaş aşkına imza at forma lansman
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Cannes Lions'ta jüri olma sırası sizde! "Cesaretinle Oy Ver, Değişime Ortak Ol!"
Cannes Lions’ta jüri olma sırası sizde! “Cesaretinle Oy Ver, Değişime Ortak Ol!”
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
Haberler
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Sena Tufan
2 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (16-22 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (16-22 Mayıs)
Sena Tufan
4 hafta önce
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Haberler
BMD’den AYD’ye çağrı: “Ciro kaçıranları ve varsa başlattığınız yasal işlemleri kamuoyuyla paylaşın”
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
Ekrem İmamoğlu'nun X hesabına erişim engeli getirildi
Haberler
Ekrem İmamoğlu’nun X hesabına erişim engeli getirildi
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.