2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Benetton’ın yeni reklamında “genç işsizler” başrolde!

Marketing Türkiye
18 Eylül 2012
1 dk okuma

United Colors of Benetton, “The Unemployee of the Year” (Yılın İşsizi) başlıklı yeni reklam kampanyasıyla, dünyanın dört bir yanındaki 18-30 yaş arası gençlerin işsizlik problemine dikkat çekiyor. Benetton’un iletişim ve araştırma merkezi Fabrica tarafından tasarlanan yeni reklam kampanyası, genç işsizlerin önündeki engelleri kaldırıp gençleri yaratıcılığa teşvik etmeyi ve değişimin baş oyuncuları haline gelmelerini amaçlıyor. “Unhate Vakfı” tarafından desteklenen “Yılın İşsizi” kampanyası, gerçekçi bir portre çizerek, gençleri, işsizlik sorunu karşısında kendi yaratıcı çözümlerini üretmeye teşvik ediyor. Dünyanın dört bir yanındaki işsiz gençler, kampanya dahilinde hazırladıkları toplumu değiştirmeye yönelik her türlü projeyi, Unhate Vakfı’nın web sitesine yükleyecek. Siteyi ziyaret edenlerin oylarıyla ilk 100’e giren projeler, yine vakfın desteğiyle gerçeğe dönüştürülecek. “Yılın İşsizi” kampanyasının global iletişim etkinlikleri kapsamında, 30 yaş altındaki eğitim ve öğretim görmemiş işsizlerin portrelerinden oluşan bir fotoğraf sergisi düzenlenecek. Ayrıca, United Colors of Benetton tarafından hazırlanan ve işsiz gençlerin günlük yaşantısını yansıtan film, MTV ve dijital medya üzerinden 30’dan fazla ülkede yayınlanacak. Konuyla ilgili bilgi veren Benetton SpA Yönetim Kurulu Başkanı Alessandro Benetton, fotoğraf ve videolar aracılığıyla sosyal medyada yürütülecek global kampanyayla ilgili olarak, “Ekonomik kriz özellikle Avrupa’da genç işsizliğin dramatik bir hale gelmesine neden oldu. Genç işsizliğin oranı normal işsizliğin 3 katı seviyesinde. ILO’nun 2012 verilerine göre, dünyada %12.7 oranında genç işsizliği var. Halen 15-24 yaş arasında 75 milyon, 15-29 yaş arasında ise 100 milyonu aşkın genç işsiz. Dünyayı değiştiremeyiz, ancak gençlerin sesini duyurmalarına ve kendilerine olan güvenlerini kazanmalarına destek olacağız.” dedi.

 

 

{youtube}zKZ3w_Vg4o8|450|280{/youtube}

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
Sadece 19 adet üretilecek iPhone tanıtıldı: Fiyatı 500 bin TL...
Sadece 19 adet üretilecek iPhone tanıtıldı: Fiyatı 500 bin TL…
Şiirler, yapay zeka modellerinin güvenlik duvarlarını aşabiliyor
Şiirler, yapay zeka modellerinin güvenlik duvarlarını aşabiliyor
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
Haberler
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! "Yapay kasık kılı iç çamaşırı" saatler içinde tükendi...
Haberler
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! “Yapay kasık kılı iç çamaşırı” saatler içinde tükendi…
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Haberler
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Advertorial
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.