Beko yeni ürün ve tasarımlarıyla Milano Eurocucina Fuarı’nda

Beko, yeni ürünlerini ve tasarımlarını ilk defa katıldığı Milano EuroCucina Fuarı’nda görücüye çıkardı.

Arçelik’in uluslararası markası Beko, İtalya’nın Milano kentinde 17-22 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen EuroCucina Fuarı’nda, müşterilerinin mevcut ihtiyaçları ve tarzlarıyla uyumlu, en yüksek gıda kalitesi standartlarını yakalama imkanı sağlayan ankastre ürünlerini tanıttı. EuroCucina’daki Beko standını ziyaret eden katılımcılar, MasterChef Junior İtalya jürisi Alessandro Borghese’nin pişirdiği özel, leziz ve sağlıklı yemek tarifleriyle markanın yenilikçi ankastre ev aletlerinden oluşan geniş ürün yelpazesiyle tanışma fırsatı yakaladı.

Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Zeynep Yalım Uzun, “Beko olarak müşterilerimizin hayatlarını her gün biraz daha kolaylaştırmak için çaba gösteriyoruz ve böylelikle aileleri için daha sağlıklı tercihler yapmalarına yardımcı oluyoruz. Hem yenilikçi ürünlerimiz ve teknolojilerimiz, hem de FC Barcelona futbol takımı oyuncuları ile yürüttüğümüz ‘Sporcu gibi Beslen’ kampanyasıyla çocuklarda obezite ile mücadeleye katkıda bulunuyoruz” şeklinde konuştu.

  • “Eat Like a Pro” girişimi Beko’nun çocukları iyi ve sağlıklı beslenmeye teşvik etmek amacıyla başlattığı bir proje olarak öne çıkıyor.
  • Çocuklarda obezite dünyada giderek daha sık görülüyor. Mevcut eğilim devam ederse 2025’e kadar 5 yaşın altında obezite ya da aşırı kilo sorunu yaşayanların sayısının 70 milyona ulaşması bekleniyor. Çocuklar daha az taze sebze, taze balık yerken diğer taraftan daha fazla yağ ve şeker tüketiyor. Ebeveynler, çocukların daha sağlıklı beslenmesi gerektiğini biliyor ancak bunu sağlamak gerçekten çok zor. Çünkü çocuklar sağlıklı yiyecekleri sıkıcı ve lezzetsiz buluyorlar. Beko, ebeveynlerin çocuklarını sağlıklı beslenmeye teşvik etmesine yardımcı olmak istiyor.
  • Proje, farklı coğrafyalardaki çocukların, kahramanları gibi beslenmelerini sağlayarak, sağlıklı gıdaları çocuklar için cazip hale getirmeyi amaçlıyor. FC Barcelona’nın resmi ortağı Beko, rol modeller aracılığıyla sağlıklı gıdaların çocukların kafasındaki olumsuz imajını değiştirmeyi ve bu besinleri çocuklara sevdirmeyi hede
  • Beko, bu mücadelede ebeveynleri desteklemek için sebze ve meyvelerin vitamin ve besin değerini koruyan yeni nesil blenderler, meyve sıkacakları ile meyveleri ve sebzeleri 30 güne kadar taze tutmaya yardımcı olan üstün tazelik çözümlü buzdolapları gibi çok çeşitli akıllı ev aletleri sunuyor.
  • Kampanya kapsamında ayrıca özel bir “Eat Like a Pro” (Sporcu Gibi Beslen) Yemek Kitabı hazırlandı. Kitap, Deliciously Ella olarak tanınan Ella Woodward ile ikon haline gelmiş FC Barcelona’nın beslenme uzmanının hazırladıkları; sağlıklı, besleyici ve uygun fiyatlı yemekler arayanlara ilham verecek bir yemek kitabı.
  • IFA’da ön duyurumunu Ella Woodward ve Patrick Kluivert ile yapılan projenin global kampanya yüzü ise FCB’nin yıldız oyuncusu Gerard Piqué.
  • İlk sonuçlara göre kampanya, toplumsal bir amaca hizmet ettiği için olumlu karşılandı. Buna, dünyada FC Barcelona taraftarı sayısı bakımından listenin en alt sırasında yer alan Madrid de dahil. Elde edilen sonuçlar, dünyaca ünlü FC Barcelona yıldızlarının bu pazarda çok iyi karşılandıkları ve ailelerin, FC Barcelona’nın kahramanlarının sağlıklı beslenme konusunda çocuklarının davranışlarını değiştirmelerine yardımcı olabileceğine inandığını gösteriyor.

İLGİLİ HABERLER