5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beko, Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı'nın yeni isim ortağı oldu
Haberler

Beko, Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın yeni isim ortağı oldu

Marketing Türkiye
17 Aralık 2018
3 dk okuma

Beko, sporu ve sağlıklı yaşamı destekleme yolunda çok önemli bir adım daha atarak Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın isim ortağı oldu. Türkiye Basketbol Ligi’nden Avrupa Basketbol Şampiyonası sponsorluğuna yıllardır bu spor dalını destekleyen Beko, 2,5 yıl boyunca Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın isim ortaklığını üstlenecek. Yeni ortaklık anlaşmasının odağında Beko’nun çocuk obezitesine karşı hayata geçirdiği “Eat Like A Pro-Şampiyonlar Gibi Beslen Girişimi” yer alıyor.

Beko, basketbol alanındaki yatırımlarına Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı isim ortaklığı ile geri dönüyor. Daha önce 8 yıl boyunca Türkiye Basketbol Ligi’ne adını veren ve Avrupa Basketbol Şampiyonası sponsorluğunu üstlenen Beko, Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı ile 2,5 yıllık ortaklık anlaşması imzaladı.

Ülker Sports Arena’daki ortaklık anlaşması imza törenine Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Y. Koç, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Semih Özsoy, Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı Antrenörü Zeljko Obradovic, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu ve Arçelik CEO’su Hakan Bulgurlu katıldı.

Anlaşma ile takımın adı Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı oldu. Ortaklık anlaşması çerçevesinde Fenerbahçeli yıldız basketbol oyuncularının formalarının göğsünde Beko logosu yer alacak. İş birliği Türkiye Basketbol Süper Ligi, Euroleague ve tüm yurt dışı müsabakaları kapsıyor.

Spor iş birliklerini sosyal sorumluluk alanına taşıyan Beko, bu yeni ortaklıkla çocuk obezitesine karşı sürdürdüğü “Eat Like A Pro-Şampiyonlar Gibi Beslen” girişimini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor.

Ülker Sports Arena’da iş birliğinin duyurulduğu basın toplantısında konuşan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Vekili Semih Özsoy, “Fenerbahçe faaliyet gösterdiği futbol, basketbol, voleybol başta olmak üzere 9 farklı branş ile ülkemizde sporun dinamiği ve lokomotifi konumunda. Erkek Basketbol Takımımız ise kulübümüzü hem Avrupa’da hem de ülkemizde tarihi başarılarla temsil eden, taraftarının ve ülkemizin gururu olan, spor ve basketbol alanında dünyanın sayılı markalarından. Beko dünya çapında Türkiye’nin gururu olmuş kendi alanında lider bir marka. Euroleague’de üst üste dört kez Final Four’a kalan ilk ve tek Türk takımı olan Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımımız, 3 kez de finalde yer alarak çok önemli bir başarı elde etti. 12 Türkiye şampiyonluğu, 5 Türkiye Kupası, 7 Cumhurbaşkanlığı kupası, 1 Euroleague şampiyonluğumuz var. Bu iki başarılı markanın bir araya gelmesinden dolayı mutluyuz, bu iş ortaklığıyla hem Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı hem de Beko’nun başarı hikayelerine yenilerini ekleyeceğine inanıyoruz” dedi.

Beko’nun 30 yıldır sağlıklı nesiller yetişmesine destek olmak amacıyla sporu desteklediğini vurgulayan Arçelik CEO’su Hakan Bulgurlu ise, “Beko markamızla basketbolu ilk olarak 2006 yılında desteklemeye başladık. 8 yıl boyunca Türkiye Basketbol Ligine ev sahipliği yaptık, pek çok uluslararası basketbol şampiyonasına destek olduk. Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı iş birliğini hem global marka yolculuğumuza katacağı değer hem de kitleleri etkileme gücüyle yaratacağı sosyal fayda açısından önemsiyoruz” dedi.

Sponsorluğun odağında Beko’nun çocuk obezitesiyle mücadeleyi amaçlayan “Eat Like A Pro-Şampiyonlar Gibi Beslen Girişimi” olduğunu belirten Bulgurlu şunları söyledi: “Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı, Avrupa’nın dünyada en fazla bilinirliğe sahip etkinliği olan Euroleague’de, üst üste elde ettiği tarihi başarılar, bu sezon hem Euroleague’de hem de ligde gerçekleştiği mükemmel başlangıç ile çok önemli bir marka. Ayrıca sahip olduğu taraftar sayısı, sosyal medya gücü ve etkileşim rakamları ile de lider. Fenerbahçe’nin sahadaki başarıları ve rakamlara da yansıyan gücü bu ortaklığı gerçekleştirmemizi sağlayan en önemli etkenler oldu. Turnuvaları 5 kıtada izlenen Euroleague’in popülaritesi giderek artıyor. Her bir maç dünyada ortalama 2 milyara yakın izleyiciye ulaşıyor. Bu iş birliğinin Beko’nun hedef pazarlarında marka bilinirliğine katkı yaparken, çocuk obezitesini azaltmayı hedefleyen “Eat Like A Pro” girişimimizi daha geniş kitlelere duyurmamıza yardımcı olacağına inanıyoruz. Fenerbahçeli Basketbol oyuncuları, hem Türkiye’de hem de müsabakaya gittikleri ülkelerde önemli bir misyon üstlenecek; “Eat Like A Pro”nun marka elçileri olacaklar.”

Basın toplantısında konuşan Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı Antrenörü Zeljko Obradovic ise, “Basketbol sporuna uzun yıllardan beri destek veren Beko’nun, Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı ile yaptığı iş birliğinin bir şans olduğunu belirtti. Obradovic sözlerine şöyle devam etti: “Potadaki başarı kadar sporun kitleselliğinden faydalanan iş birliklerini de önemsiyoruz. Çocukların sağlıklı beslenmesi ve sağlıklı nesiller yetiştirilmesi yolunda önemli bir sorumluluk üstlendik. Sporcularımız beslenme

alışkanlıklarıyla genç nesillere örnek olacak. Beko’nun Eat Like A Pro-Şampiyonlar Gibi Beslen Girişimi’ni taraftarlarımızla birlikte daha ileriye taşımayı hedefliyoruz” dedi.

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Turixm şirketinden radikal karar: Artık yolculara "Hanımlar, Beyler" şeklinde hitap edilmeyecek
Haberler
Turizm şirketinden radikal karar: “Hanımlar, beyler” dönemi kapandı
Gizem Yıldız
30 Mayıs 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Ajanslar
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
12 Mayıs 2022
Monster Notebook'un Avrupa Yakası Deneyim Mağazası kapıları açıldı!
Haberler
Monster Notebook’un Avrupa Yakası Deneyim Mağazası kapıları açıldı!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Yeni nesil CMO'lar - 4: Teknoloji Aşıkları
Haberler
Yeni nesil CMO’lar – 4: Teknoloji Aşıkları
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.