Baykuş Ödülleri törenle sahiplerini buldu

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Baykuş Ödülleri” töreninde araştırma sektörünün başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları sahiplerini buldu. Tören araştırma, araştırmaveren, veritoplama, reklam, reklamveren, medya ve pazarlama camiasının seçkin isimlerini Adile Sultan Sarayı’nda buluşturdu.

20 jürinin yaptığı değerlendirmelerde toplam 7 kategoride ödül alan projeler şu şekilde yer aldı;

 

Baykuş Ödülleri Kazananları
  Araştırma Araştırma veren Veri toplama Proje Adı
Meraklı Baykuş Kategorisi        
GÜMÜŞ Habitus Ford   Lojistik Sektörünün Panoraması:Bir Çekici Firması Nasıl Çekici Hale Getirilir?
GÜMÜŞ GFK Vodafone Diyalog Küçük İşletme ve KOBİ Motivasyon ve Bariyerler 
ALTIN Habitus Karaca   Bir Aile Şirketinin Anatomisi: Şirket Kültürünün Dünü, Bugünü, Yarını
Usta Baykuş Kategorisi        
BRONZ Conento Localtime Diyalog Coğrafik Pazarlama İletişiminde Etkinlik
GÜMÜŞ TNS Unilever Last Point Bu Bir “Doğru Yerde Olma” Hikayesidir
GÜMÜŞ Era Greif&Strateji Co. Optimist Köstekten Desteğe Giden Yol
GÜMÜŞ GFK Vodafone Ayem Numara Taşıma Bariyerlerini Anlamak – MaxDiff
GÜMÜŞ Barem Vestel   Yeniden Doğuş
ALTIN Vera Ergo Türkiye Girişim Marka Değerine Göre Dİnamik Fiyat Stratejileri
ALTIN Nielsen Anadolu Efes Bulgu Alkollü İçecek Reyonunda Dedektif Var
ALTIN Habitus Cumhuriyet Gazetesi   Asırlık Bir Gazetenin Var Olma Mücadelesi!
Vizyoner Baykuş Kategorisi        
ALTIN Ipsos Nestle   Mecra Ve Uygulamalarla Etkili Reklam Yerelleştirme
ALTIN Sia Insight Vodafone   Özgürüm, Özgürsün, Özgürüz!
ALTIN Xsights Bi’taksi   Mobil Uygulama Araştırması
ALTIN Habitus Jumbo   Bir Mutfak Gereçlerini Markasının Yeniden Doğuşu:A Olmak Ya da A Doğmak İşte Bütün Mesele Bu!
ALTIN ThinkNeuro PepsiCo   Meyve Suyu Tüketici Karar Ağacı
İçgörülü Baykuş Kategorisi        
BRONZ Nielsen Unilever Bulgu Alışverişin “E” Hali
BRONZ Habitus Coca-Cola   Bir Gazlı İçeceğin Etnogrofisi: Bana Mutluluğun Kültürel Kodlarını Çizebilir misin?
GÜMÜŞ

 

Barem Özgörkey   Tohumdan Çatala
ALTIN Sia Insihgt Garanti Bankası   Türk’ün Altınla İmtihanı
ALTIN Think Neuro Unilever   Alışverişte Mutlu Son
ALTIN Ipsos Anadolu Jet   Havayoluyla Seyahat Alışkanlıkları: Tüketicilerin Seyahat Davranışlarındaki İçgörüleri Anlayarak Oluşturulan Aksiyonlar
İnovatif Baykuş Kategorisi        
BRONZ Ipsos Anadolu Efes   Etkin Ürün Portföyü Yönetimi ve Optimizasyonunda Gelişkin Modelleme Kullanımı
GÜMÜŞ Ipsos Turkcell   Örtük Duyguları Ölçerek Jingle Belirleme: Duyguların Derinlemesine Ölçümü için İnovatif Yöntemlerin Birlikte Kullanımı
ALTIN Conento Eczacıbaşı   Pazarlama ve Medya Analitiği
Sosyal Baykuş Kategorisi        
BRONZ Method Research Company İstanbul Ulaşım   Ulaşımda Engelsiz Yaşam Projesi
GÜMÜŞ Yöntem YAYFED   Kitap Okuma Alışkanlıkları ve Korsan Kitapla Mücadele
GÜMÜŞ Perspektif     Olay, Fail ve Mağdur Ekseninde Kadına Yönelik Şiddetin Analizi
Genç Baykuş Kategorisi        
GÜMÜŞ Vera Ergo-Türkiye Girişim Marka Değerine Göre Dinamik Fiyat Stratejileri
GÜMÜŞ GFK Vodafone Ayem Numara Taşıma Değerlerini Anlamak: MaxDiff
GÜMÜŞ Habitus Coca-Cola   Bir Gazlı İçeceğin Etnografisi: Bana Mutluluğun Kültürel Kodlarını Çizebilir misin?
GÜMÜŞ Habitus Mey   Bir Alkollü İçecek Üreticisinin Yeni Görsel Kimliği: Gençlerden İlham Almak, Gençler İçin Tasarlamak
ALTIN Habitus Jumbo   Bir Mutfak Gereçleri Markasının Yeniden Doğuşu: A Olmak Ya da A Doğmak İşte Bütün Mesele Bu!
         

 

 

İLGİLİ HABERLER