22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Baykuş Ödülleri törenle sahiplerini buldu
Haberler

Baykuş Ödülleri törenle sahiplerini buldu

Marketing Türkiye
17 Eylül 2015
2 dk okuma

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Baykuş Ödülleri” töreninde araştırma sektörünün başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları sahiplerini buldu. Tören araştırma, araştırmaveren, veritoplama, reklam, reklamveren, medya ve pazarlama camiasının seçkin isimlerini Adile Sultan Sarayı’nda buluşturdu.

20 jürinin yaptığı değerlendirmelerde toplam 7 kategoride ödül alan projeler şu şekilde yer aldı;

 

Baykuş Ödülleri Kazananları
 AraştırmaAraştırma verenVeri toplamaProje Adı
Meraklı Baykuş Kategorisi    
GÜMÜŞHabitusFord Lojistik Sektörünün Panoraması:Bir Çekici Firması Nasıl Çekici Hale Getirilir?
GÜMÜŞGFKVodafoneDiyalogKüçük İşletme ve KOBİ Motivasyon ve Bariyerler 
ALTINHabitusKaraca Bir Aile Şirketinin Anatomisi: Şirket Kültürünün Dünü, Bugünü, Yarını
Usta Baykuş Kategorisi    
BRONZConentoLocaltimeDiyalogCoğrafik Pazarlama İletişiminde Etkinlik
GÜMÜŞTNSUnileverLast PointBu Bir “Doğru Yerde Olma” Hikayesidir
GÜMÜŞEraGreif&Strateji Co.OptimistKöstekten Desteğe Giden Yol
GÜMÜŞGFKVodafoneAyemNumara Taşıma Bariyerlerini Anlamak – MaxDiff
GÜMÜŞBaremVestel Yeniden Doğuş
ALTINVeraErgo TürkiyeGirişimMarka Değerine Göre Dİnamik Fiyat Stratejileri
ALTINNielsenAnadolu EfesBulguAlkollü İçecek Reyonunda Dedektif Var
ALTINHabitusCumhuriyet Gazetesi Asırlık Bir Gazetenin Var Olma Mücadelesi!
Vizyoner Baykuş Kategorisi    
ALTINIpsosNestle Mecra Ve Uygulamalarla Etkili Reklam Yerelleştirme
ALTINSia InsightVodafone Özgürüm, Özgürsün, Özgürüz!
ALTINXsightsBi’taksi Mobil Uygulama Araştırması
ALTINHabitusJumbo Bir Mutfak Gereçlerini Markasının Yeniden Doğuşu:A Olmak Ya da A Doğmak İşte Bütün Mesele Bu!
ALTINThinkNeuroPepsiCo Meyve Suyu Tüketici Karar Ağacı
İçgörülü Baykuş Kategorisi    
BRONZNielsenUnileverBulguAlışverişin “E” Hali
BRONZHabitusCoca-Cola Bir Gazlı İçeceğin Etnogrofisi: Bana Mutluluğun Kültürel Kodlarını Çizebilir misin?
GÜMÜŞ

 

BaremÖzgörkey Tohumdan Çatala
ALTINSia InsihgtGaranti Bankası Türk’ün Altınla İmtihanı
ALTINThink NeuroUnilever Alışverişte Mutlu Son
ALTINIpsosAnadolu Jet Havayoluyla Seyahat Alışkanlıkları: Tüketicilerin Seyahat Davranışlarındaki İçgörüleri Anlayarak Oluşturulan Aksiyonlar
İnovatif Baykuş Kategorisi    
BRONZIpsosAnadolu Efes Etkin Ürün Portföyü Yönetimi ve Optimizasyonunda Gelişkin Modelleme Kullanımı
GÜMÜŞIpsosTurkcell Örtük Duyguları Ölçerek Jingle Belirleme: Duyguların Derinlemesine Ölçümü için İnovatif Yöntemlerin Birlikte Kullanımı
ALTINConentoEczacıbaşı Pazarlama ve Medya Analitiği
Sosyal Baykuş Kategorisi    
BRONZMethod Research Companyİstanbul Ulaşım Ulaşımda Engelsiz Yaşam Projesi
GÜMÜŞYöntemYAYFED Kitap Okuma Alışkanlıkları ve Korsan Kitapla Mücadele
GÜMÜŞPerspektif  Olay, Fail ve Mağdur Ekseninde Kadına Yönelik Şiddetin Analizi
Genç Baykuş Kategorisi    
GÜMÜŞVeraErgo-TürkiyeGirişimMarka Değerine Göre Dinamik Fiyat Stratejileri
GÜMÜŞGFKVodafoneAyemNumara Taşıma Değerlerini Anlamak: MaxDiff
GÜMÜŞHabitusCoca-Cola Bir Gazlı İçeceğin Etnografisi: Bana Mutluluğun Kültürel Kodlarını Çizebilir misin?
GÜMÜŞHabitusMey Bir Alkollü İçecek Üreticisinin Yeni Görsel Kimliği: Gençlerden İlham Almak, Gençler İçin Tasarlamak
ALTINHabitusJumbo Bir Mutfak Gereçleri Markasının Yeniden Doğuşu: A Olmak Ya da A Doğmak İşte Bütün Mesele Bu!
     

 

 

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Sena Tufan
27 Ekim 2025
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Haberler
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
21 Kasım 2025
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Haberler
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Marketing Türkiye
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.