Bay Hastalık milyonlara bulaştı!

Bitki ve meyve çayı markası Doğadan’ın, bu yılki dijital kampanyası olan Bay Hastalık’ın yeni versiyonu yayına girdiği 6 Ocak tarihinden itibaren 15 günde 6 milyon 500 bin defa izlendi.

Herkesi hasta etmeye çalışan Bay Hastalık’ı usta dövüş teknikleriyle şaşırtan Bağışıklık Sistemi’ni konu alan serinin üçüncü virali dünyaca ünlü teknoloji ve pazarlama gurusu Guy Kawasaki’nin de ilgisini çekti. Blogu Holykaw.alltop.com’da Bay Hastalık videosunu, etkileyici bir örnek olarak paylaşan Kawasaki, Bay Hastalık’ı, “Bu Türkler nasıl çay reklamı yapacağını biliyor” sözleriyle anlattı.

Kampanyanın Künyesi:
Müşteri: Doğadan
Kreatif Ajans: Plasenta ConversationAgency
Yönetmen: Dual
Prodüksiyon Ajansı: POW Production

Serinin diğer videoları şöyle;

İLGİLİ HABERLER