8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Basketbolun yeni adresi TİVİBU
Haberler

Basketbolun yeni adresi TİVİBU

Marketing Türkiye
5 Temmuz 2018
1 dk okuma

Türk Telekom’un yeni nesil TV platformu TİVİBU, 2018-2019 sezonundan itibaren Türkiye’de basketbolun yeni adresi olacak. Avrupa’nın en iyi liglerinden biri olan Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi’nin yanı sıra Kadınlar Basketbol Süper Ligi, Erkekler ve Kadınlar Türkiye Kupası, Türkiye Basketbol Federasyonu All-Star maçları TİVİBU ekranlarında sporseverlerle buluşacak. 

Önümüzdeki üç sezon boyunca geçerli olacak Türkiye Basketbol Süper Ligi yeni yayın hakları sözleşmesinin imza töreninde konuşan Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, “TİVİBU ile geleneksel televizyon yayıncılık anlayışını değiştiriyor, geliştirdiğimiz kullanıcı dostu teknolojiler ve zengin içeriğimizle 2,9 milyon abonemize ayrıcalıklı televizyon deneyimi yaşatıyoruz. Türkiye’nin en uygun fiyatlı TV ve eğlence platformu olarak, belgesel, eğlence ve yaşam kanallarımızın yanı sıra 15 spor kanalıyla sporseverlere hizmet ediyoruz. TİVİBU ile her eve girebilme hedefimize önemli ölçüde katkı sağlayacak bu anlaşma ile ödemeli TV pazarındaki payımızı daha da genişleterek abone sayımızı arttıracağız. TİVİBU abonelerimize üç yıllığına Türk Basketbol Süper Ligini canlı izleme keyfini yaşatacak olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ise, ihaleyi alan TİVİBU’yu tebrik ederek, “Türk Basketbolu için tarihi bir anlaşmaya imza attık. Avrupa’nın en değerli ligleri arasında yer alan Kadın ve Erkek liglerimizi güçlendirirken, kıymetli kulüplerimizin de yatırımlarını destekleyecek gelir kaynakları yaratmak bizim için çok önemliydi. Bizi TİVİBU ile buluşturan, bize heyecan veren çıkış noktamız, ortak amacımız olan; her eve girebilmek anlayışıydı. Basketbolu her evde izlenir, her mahallede oynanır hale getirmek istiyoruz. En yüksek teklifle basketbola inancını ortaya koyan TİVİBU ve Türk Telekom ailesine teşekkür ediyorum. Birlikte güçlü bir takım olacağımıza ve basketbol izleyicilerine eşsiz deneyimler sunacağımıza dair güvenim tam” diye konuştu.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Sena Tufan
2 gün önce
YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Haberler
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Sena Tufan
27 Ekim 2025
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Haberler
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.