23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Basketbolun yeni adresi TİVİBU
Haberler

Basketbolun yeni adresi TİVİBU

Marketing Türkiye
5 Temmuz 2018
1 dk okuma

Türk Telekom’un yeni nesil TV platformu TİVİBU, 2018-2019 sezonundan itibaren Türkiye’de basketbolun yeni adresi olacak. Avrupa’nın en iyi liglerinden biri olan Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi’nin yanı sıra Kadınlar Basketbol Süper Ligi, Erkekler ve Kadınlar Türkiye Kupası, Türkiye Basketbol Federasyonu All-Star maçları TİVİBU ekranlarında sporseverlerle buluşacak. 

Önümüzdeki üç sezon boyunca geçerli olacak Türkiye Basketbol Süper Ligi yeni yayın hakları sözleşmesinin imza töreninde konuşan Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, “TİVİBU ile geleneksel televizyon yayıncılık anlayışını değiştiriyor, geliştirdiğimiz kullanıcı dostu teknolojiler ve zengin içeriğimizle 2,9 milyon abonemize ayrıcalıklı televizyon deneyimi yaşatıyoruz. Türkiye’nin en uygun fiyatlı TV ve eğlence platformu olarak, belgesel, eğlence ve yaşam kanallarımızın yanı sıra 15 spor kanalıyla sporseverlere hizmet ediyoruz. TİVİBU ile her eve girebilme hedefimize önemli ölçüde katkı sağlayacak bu anlaşma ile ödemeli TV pazarındaki payımızı daha da genişleterek abone sayımızı arttıracağız. TİVİBU abonelerimize üç yıllığına Türk Basketbol Süper Ligini canlı izleme keyfini yaşatacak olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ise, ihaleyi alan TİVİBU’yu tebrik ederek, “Türk Basketbolu için tarihi bir anlaşmaya imza attık. Avrupa’nın en değerli ligleri arasında yer alan Kadın ve Erkek liglerimizi güçlendirirken, kıymetli kulüplerimizin de yatırımlarını destekleyecek gelir kaynakları yaratmak bizim için çok önemliydi. Bizi TİVİBU ile buluşturan, bize heyecan veren çıkış noktamız, ortak amacımız olan; her eve girebilmek anlayışıydı. Basketbolu her evde izlenir, her mahallede oynanır hale getirmek istiyoruz. En yüksek teklifle basketbola inancını ortaya koyan TİVİBU ve Türk Telekom ailesine teşekkür ediyorum. Birlikte güçlü bir takım olacağımıza ve basketbol izleyicilerine eşsiz deneyimler sunacağımıza dair güvenim tam” diye konuştu.

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Haberler
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
Advertorial
2 hafta önce
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
Haberler
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sena Tufan
21 Kasım 2025
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.