8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Barem’den dijitalle artan verimlilik
Haberler

Barem’den dijitalle artan verimlilik

Marketing Türkiye
2 Kasım 2019
1 dk okuma

Barem gerçek müşteri memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten sistemlere dönüştürdü.

Pazar araştırma sektöründeki genel eğilim Müşteri Memnuniyeti araştırmalarının, alışılmış yöntemlerin gerektirdiği yüksek maliyetler nedeniyle, yılda bir veya iki kez yapılması yönünde oluyor ancak bu sıklıkta gerçekleşen memnuniyet sorgulaması, yıla ait  genel bir değerlendirme ile kısıtlı bir şekilde gerçekleştirilerek somut deneyime dayanmıyor. Oysa firmanın, olumsuz deneyimin yaşandığı anda, bundan detaylarıyla birlikte haberdar olması; durumun hemen telafi edilmesi, firmaya öğrenim sağlayarak tekrarının engellenmesi ve olumsuzluğun çeşitli mecralarda yayılmasının önüne geçilmesi açılarından çok önemli. Bu sorunu çözmek üzere yapılan deneyim sonrası araştırmalarsa hızlı ancak aksiyona dönük sonuçlar veremeyecek kadar kısa çalışmalardır.

Bu ihtiyaçtan hareketle Barem gerçek Müşteri Memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten  sistemlere dönüştürdü.

İlk ClienTrack çalışması TAV’ın 13 ülke, 32 salonunda uygulamaya geçildi. İlk 7 ayda Aylık yüzde 600 geri bildirim artışı sağlandı. 9 bin geri bildirim toplandı ve bunlardan olumsuz olan 100 adet yorum anında yöneticilere iletildi. Yöneticilerin son geri bildirimi de kapsayacak şekilde otomatik raporlama araçlarına erişimi sağlandı. Sistemin uygulamaya geçmesi ile birlikte “Genel Memnuniyet” kriterinde yüzde 13 düzeyinde “Net Tavsiye Skoru” kriterinde ise yüzde 29’luk bir gelişme sağlandı.

Barem ClienTrackSM sistemiyle, T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından “Verimlilik Proje Ödülleri 2019”da KOBİ kategorisinde teşvik ödülüne layık bulundu. Gerçekleştirilen törende Barem Genel Müdürü Sencer Binyıldız ödülü, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Yardımcısı Hasan Büyükdede’nin elinden aldı. Bu yıl ödüle 187 kuruluş başvurdu ve 14’ü ödüllendirildi.

Bir Barem Ar-Ge merkezi projesi olan ClienTrack Barem’in farklı yapıdaki kuruluşlar ve farklı paydaşlar için geliştirdiği BaremTracks sistemlerinden biri.

 

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye Innovation Week 12'nci kez kapılarını açacak
Haberler
Türkiye Innovation Week 12’nci kez kapılarını açacak
Sena Tufan
30 Eylül 2025
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Haberler
Audi, “Car Couture” kampanyasında moda ve yolları buluşturdu
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Haberler
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Marketing Türkiye
7 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.