18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Barem’den dijitalle artan verimlilik
Haberler

Barem’den dijitalle artan verimlilik

Marketing Türkiye
2 Kasım 2019
1 dk okuma

Barem gerçek müşteri memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten sistemlere dönüştürdü.

Pazar araştırma sektöründeki genel eğilim Müşteri Memnuniyeti araştırmalarının, alışılmış yöntemlerin gerektirdiği yüksek maliyetler nedeniyle, yılda bir veya iki kez yapılması yönünde oluyor ancak bu sıklıkta gerçekleşen memnuniyet sorgulaması, yıla ait  genel bir değerlendirme ile kısıtlı bir şekilde gerçekleştirilerek somut deneyime dayanmıyor. Oysa firmanın, olumsuz deneyimin yaşandığı anda, bundan detaylarıyla birlikte haberdar olması; durumun hemen telafi edilmesi, firmaya öğrenim sağlayarak tekrarının engellenmesi ve olumsuzluğun çeşitli mecralarda yayılmasının önüne geçilmesi açılarından çok önemli. Bu sorunu çözmek üzere yapılan deneyim sonrası araştırmalarsa hızlı ancak aksiyona dönük sonuçlar veremeyecek kadar kısa çalışmalardır.

Bu ihtiyaçtan hareketle Barem gerçek Müşteri Memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten  sistemlere dönüştürdü.

İlk ClienTrack çalışması TAV’ın 13 ülke, 32 salonunda uygulamaya geçildi. İlk 7 ayda Aylık yüzde 600 geri bildirim artışı sağlandı. 9 bin geri bildirim toplandı ve bunlardan olumsuz olan 100 adet yorum anında yöneticilere iletildi. Yöneticilerin son geri bildirimi de kapsayacak şekilde otomatik raporlama araçlarına erişimi sağlandı. Sistemin uygulamaya geçmesi ile birlikte “Genel Memnuniyet” kriterinde yüzde 13 düzeyinde “Net Tavsiye Skoru” kriterinde ise yüzde 29’luk bir gelişme sağlandı.

Barem ClienTrackSM sistemiyle, T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından “Verimlilik Proje Ödülleri 2019”da KOBİ kategorisinde teşvik ödülüne layık bulundu. Gerçekleştirilen törende Barem Genel Müdürü Sencer Binyıldız ödülü, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Yardımcısı Hasan Büyükdede’nin elinden aldı. Bu yıl ödüle 187 kuruluş başvurdu ve 14’ü ödüllendirildi.

Bir Barem Ar-Ge merkezi projesi olan ClienTrack Barem’in farklı yapıdaki kuruluşlar ve farklı paydaşlar için geliştirdiği BaremTracks sistemlerinden biri.

 

1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Haberler
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
İrem Alimoğlu
12 Kasım 2025
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Haberler
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.