8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BAREM kurumsal kimliğini yeniledi
Haberler

BAREM kurumsal kimliğini yeniledi

Marketing Türkiye
26 Aralık 2014
1 dk okuma

Araştırma şirketi BAREM kurumsal kimliğini yeniledi. BAREM yeni kimliğinin temel taşlarını  yeni nesil araştırma yaklaşımlarıyla ulaşılan bilgi, içgörü, öngörü ve aksiyon olarak belirledi. Yeni kurumsal kimlikleri hakkında bilgi veren BAREM Yönetim Kurulu Başkanı Pervin Olgun, 1982 yılından beri sakin, düzenli ve güvenilir kimliğine uyan mavi rengi sahiplenen BAREM’in bundan böyle “kırmızı” rengiyle araştırmaya olan tutkusunu ifade edeceğini söyledi.

Olgun kurumsal kimliğin yenilenme sürecini ise şöyle anlattı: “Yeni vizyonumuzu yansıtması için kurumsal kimliğimizi değiştirmeye karar verince ilk referansımız, bizzat yürüttüğümüz Türkiye’de renklere yüklenen anlamları irdeleyen araştırmamız oldu. O araştırmada görüştüğümüz kişilerden çeşitli renklerin koku, tad, kategori ve özellikle de  duygu çağrışımlarını almıştık. Mavi en sevilen, huzur ve güven veren ve dingin bir renktir aslında. Ancak artık bizim araştırmaya olan sevgimizi, tutkumuzu anlatmakta ve bizi öne çıkarmakta yetersiz kaldığını fark ettik. Biz 32 yıldır kaliteli ve güvenilir bir firmayız, bu değişmeyecek. Ama bu güvenin üstüne Kırmızı ile aşkımızı, tutkumuzu daha iyi anlatacağız”.

BAREM kurum kimliğini hazırlayan HAVAS Worldwide Kreatif Direktörü Ergin Binyıldız ise “BAREM kurum kimliği değişikliği için bize başvurduğunda araştırmayı ve BAREM’i biraz daha derinlemesine anlama şansımız oldu. Fark ettik ki araştırma sadece bilgiden ibaret değil. Müşteri araştırmayı yalnızca bilgi almak, bazı sayı ve oranları görmek için değil, bir sonraki adımını planlamak için yaptırıyor” dedi. Binyıldız, “Yeni logoda BAREM’in farklı olma, öne çıkma, en iyisi için çalışma tutkusunu gerek logotype, gerekse kırmızı renk ile yansıtmaya çalıştık” diye konuştu.

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
4 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
5 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Güncel Haberler
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
10 CEO'dan 7'si için yatırım önceliği "yapay zeka"
10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka”
Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
1 ay önce
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Haberler
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Haberler
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Sena Tufan
25 Eylül 2025
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.