31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BAREM kurumsal kimliğini yeniledi
Haberler

BAREM kurumsal kimliğini yeniledi

Marketing Türkiye
26 Aralık 2014
1 dk okuma

Araştırma şirketi BAREM kurumsal kimliğini yeniledi. BAREM yeni kimliğinin temel taşlarını  yeni nesil araştırma yaklaşımlarıyla ulaşılan bilgi, içgörü, öngörü ve aksiyon olarak belirledi. Yeni kurumsal kimlikleri hakkında bilgi veren BAREM Yönetim Kurulu Başkanı Pervin Olgun, 1982 yılından beri sakin, düzenli ve güvenilir kimliğine uyan mavi rengi sahiplenen BAREM’in bundan böyle “kırmızı” rengiyle araştırmaya olan tutkusunu ifade edeceğini söyledi.

Olgun kurumsal kimliğin yenilenme sürecini ise şöyle anlattı: “Yeni vizyonumuzu yansıtması için kurumsal kimliğimizi değiştirmeye karar verince ilk referansımız, bizzat yürüttüğümüz Türkiye’de renklere yüklenen anlamları irdeleyen araştırmamız oldu. O araştırmada görüştüğümüz kişilerden çeşitli renklerin koku, tad, kategori ve özellikle de  duygu çağrışımlarını almıştık. Mavi en sevilen, huzur ve güven veren ve dingin bir renktir aslında. Ancak artık bizim araştırmaya olan sevgimizi, tutkumuzu anlatmakta ve bizi öne çıkarmakta yetersiz kaldığını fark ettik. Biz 32 yıldır kaliteli ve güvenilir bir firmayız, bu değişmeyecek. Ama bu güvenin üstüne Kırmızı ile aşkımızı, tutkumuzu daha iyi anlatacağız”.

BAREM kurum kimliğini hazırlayan HAVAS Worldwide Kreatif Direktörü Ergin Binyıldız ise “BAREM kurum kimliği değişikliği için bize başvurduğunda araştırmayı ve BAREM’i biraz daha derinlemesine anlama şansımız oldu. Fark ettik ki araştırma sadece bilgiden ibaret değil. Müşteri araştırmayı yalnızca bilgi almak, bazı sayı ve oranları görmek için değil, bir sonraki adımını planlamak için yaptırıyor” dedi. Binyıldız, “Yeni logoda BAREM’in farklı olma, öne çıkma, en iyisi için çalışma tutkusunu gerek logotype, gerekse kırmızı renk ile yansıtmaya çalıştık” diye konuştu.

1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Haberler
Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Heinz modaya ketçap sıktı
Haberler
Heinz modaya ketçap sıktı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.